Subject: RE: 11330 Järveküla-Jüri tee km 4,97 – 5,12 ehitamise alustamise teatis
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>,'Tõnis Pihlamägi' <[email-masked]>, <[email-masked]>
Cc: <[email-masked]>
Date: Thu, 5 Jun 2025 14:19:02 +0300

Tere,

Oleme ristmiku ehitustööd lõpetanud.

Saadan ehituse vastuvõtuks/kasutusloaks:

*	Ehitamise alustamise teatise
*	Teostusjoonise (üles laetud ka Rae valla geoinfosüsteemi)
*	Pildid objektist

Vastan meeleldi lisaküsimustele, kui vaja esitada 
lisadokumentatsiooni/andmeid.

Tänan ette võimaliku kiire menetluse eest!

Lugupidamisega,

Margus Pellis

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 52 94 377

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: reede, 2. mai 2025 09:48
To: [email-masked]; Tõnis Pihlamägi <[email-masked]>
Subject: Re: 11330 Järveküla-Jüri tee km 4,97 – 5,12 ehitamise alustamise 
teatis

Lugupeetud

Võite alustada ristumiskoha ehitamisega arvestades tööde kestvukseks 45 
päeva. Tööde ajaks paigaldada ajutine liikluskorraldus vastavalt 
kooskõlastatud liiklusskeemile. Tööde lõppedes esitada ristumiskoht 
vastuvõtuks.

Lugupidamisega,

Tõnis Pihlamägi
korrashoiu projektijuht
korrashoiu ja liikluskorralduse üksus, põhja osakond
tel: +372 58514903
Transpordiamet |  <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Teelise 4 | 10916 Tallinn