Subject: Volitus JVISE süsteemi kasutamiseks.
From: "Legal" <[email-masked]>
To: "TTJA Info" <[email-masked]>
Cc: Liina Heinmäe <[email-masked]>
Date: Tue, 2 Sep 2025 14:29:37 +0300

Lugupeetud Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Ameti infosüsteem,

Käesolevaga saadan Teile Bondora AS poolt väljastatud volikirja meie töötaja 
Liina Heinmäe nimele, mis on allkirjastatud juhatuse liikme Pärtel Tomberg 
poolt.

Volikirjaga soovime enda töötajat registreerida kasutajana JVIS süsteemis, 
vastuvõtma kliendikaebusi ning esitama Bondora AS poolseid seisukohti.

Samuti palume teil teha muudatus JVIS süsteemis Bondora AS poolsete 
kasutajate osas, et alates 02.septembrist ei ole enam juurdepääsu JVIS 
süsteemis Kati Rohtla’l.

Kui teil on täpsustavaid küsimusi, vastame meeleldi.

Lugupidamisega,

Leelet Nellis

Bondora AS

CONFIDENTIALITY DISCLAIMER: The content of this email and any attachments 
are confidential. The information transmitted is intended only for the 
person or entity to which it is addressed. Any review, retransmission, 
dissemination, or other use of, or taking of any action in reliance upon, 
this information by persons or entities other than the intended recipient is 
prohibited. If you received this in error, please contact the sender and 
delete the material permanently.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.