Subject: Magistritöö uurimisteema leidmine
From: "Anna Lugenberg" <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Sun, 16 Aug 2026 20:45:40 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Olen Tallinna Ülikooli magistriõppe teise kursuse tudeng ning seoses viimase 
õppeaasta algusega olen valimas oma magistritöö teemat.

Soovin, et magistritöö käsitleks võimalikult aktuaalset ja praktilise 
väärtusega probleemi ning et töö tulemustest võiks lisaks akadeemilisele 
väljundile olla kasu ka avalikule sektorile. Seetõttu pöördun Teie poole 
küsimusega, kas Justiits- ja Digiministeeriumil on oma vastutusvaldkondades 
teemasid või probleeme, mis vajaksid põhjalikumat uurimist ning võiksid 
sobida magistritöö aluseks.

Oleksin väga tänulik, kui oskaksite soovitada mõnda konkreetset 
uurimisprobleemi, mille analüüsimine võiks olla vajalik või tulevikus 
praktiliselt rakendatav. Samuti oleksin huvitatud võimalusest teha 
magistritöö kirjutamisel ministeeriumiga koostööd, nt ekspertintervjuude, 
olemasolevate andmete või muu sisendi kaudu, kui on võimalik.

Tänan Teid ette aja ja võimaliku tagasiside eest.

Lugupidamisega
Anna Lugenberg
Tallinna Ülikool, Õigusteadus MA