Subject: Kutse: Hädaolukorraseaduse muutmise eelnõu tutvustus
From: Tuuli Räim <[email-masked]>
Date: Fri, 1 Nov 2024 12:56:40 +0200

Hea koostööpartner

Kutsun sind 7. novembril kell 9.00-11.00 saama osa veebikohtumisest, kus
tutvustame hädaolukorra seaduses kavandatavaid muudatusi, mis puudutavad
elanikkonnakaitse koolitust, varjumist ja varjumiskohti ning ohuteavitust.

Oled kutsesaajate nimekirjas seetõttu, et oled eelnõus märgitud
kooskõlastaja või arvamuse andjana. Eelnõu ise liigub kooskõlastusringile
esmaspäeval.

Kohtumise päevakavasse oleme planeerinud aja, kus meie eksperdid saavad
vastata eelnõuga seotud küsimustele. Juhul kui pakutud aeg ei sobi kuidagi
sinu kalendrisse, siis muretsemiseks pole põhjust – salvestame
veebikohtumise ning hiljem jagame linki kõigi asjaosalistega.

NB! Palun kõigil elutähtsa teenuse korraldajatel edastada kutse ka teie
korraldatava elutähtsa teenuse osutajatele.

Küsimuste korral pöörduge palun Mari Tikani poole aadressil
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Heade soovidega

Tuuli Räim

Siseministeeriumi pääste ja kriisivalmiduse asekantsler

Kohtumise link:

__________________________________________________________________________
______

Microsoft Teams  <https://aka.ms/JoinTeamsMeeting?omkt=en-US> Need help?

<https://teams.microsoft.com/l/meetup-join/19%3ameeting_M2M1YTE0NGItY2Y3YS
00ODVkLWE3MDYtMzU2MmI0YzI0ZTBk%40thread.v2/0?context=%7b%22Tid%22%3a%227ba
e085e-3093-4c05-8334-7a5421e0af07%22%2c%22Oid%22%3a%22db433612-edf8-4f6a-a
d7d-b6069dda7f04%22%7d> Join the meeting now

Meeting ID: 365 494 469 758

Passcode: 5xAPiA

  _____

For organizers:
<https://teams.microsoft.com/meetingOptions/?organizerId=db433612-edf8-4f6
a-ad7d-b6069dda7f04&tenantId=7bae085e-3093-4c05-8334-7a5421e0af07&threadId
=[email-masked]&mes
sageId=0&language=en-US> Meeting options

__________________________________________________________________________
______