Subject: Treiali 4 kinnistu liiklusmüra küsimus
From: "Rene Tarros" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 2 Sep 2025 15:45:14 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Planeerime Tallinna linna rajada erihooldekodusid ning üheks sobivaks
kinnistuks on valitud P-Tallinnas asuv Treiali 4 kinnistu. Kinnistule
planeerime rajada kaks 12 kohalist erihooldekodu vastavalt
detailplaneeringu lubatud hoonestusalale.

Kuna kinnistu asub trammitee kõrval, siis tekkis küsimus, kas antud
asukohta saame hooldekodud rajada ning see ei tooks kaasa liiga suuri
kulutusi täiendavaks müratõkestuseks. Olemas on kehtiv detailplaneering,
kus on näidatud hoonelaune pind (punasega ring ümber) ning Tallinna linna
mürakaart.

Palun teie seisukohta, kas hindate antud kinnistule erihooldekodud
rajamise sobivaks ning kui on täiendavaid märkusi millega arvestada, siis
palun need välja tuua.

Tervitades,

Rene Tarros

kinnisvaraarenduse projektijuht

tel: 53056031

e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>