Subject: Eelnõu 880 SE menetlemisest Riigikogus
From: "Raini Laide" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Prokuratuurid info - PROKS" <[email-masked]>, "Kohtute Infoteenistus - KOHTUD" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Wed, 29 Apr 2026 15:32:49 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Austatud koostööpartner 
1-1/15-880/1

Vabariigi Valitsuse algatatud karistusseadustiku ja ohvriabi seaduse 
muutmise seaduse (muudatused seoses inimkaubanduse direktiivi uusversiooni 
ülevõtmisega) 
<https://www.riigikogu.ee/tegevus/eelnoud/eelnou/6e756618-2b97-420f-9fbf-9aa328349903/karistusseadustiku-ja-ohvriabi-seaduse-muutmise-seadus-muudatused-seoses-inimkaubanduse-direktiivi-uusversiooni-ulevotmisega/> 
880 SE eelnõu võeti Riigikogu menetlusse 14.04.2026. Eelnõu juhtivkomisjon 
on õiguskomisjon.

Eelnõu 880 SE esimene lugemine on kavandatud 06.05.2026 ning 
muudatusettepanekute esitamise tähtajaks eelnõule on 20.05.2026.

Muudatuste eesmärgiks on võtta Eesti õigusesse inimkaubanduse vastu 
võitlemise ja ohvrite kaitse tõhustamise EP ja nõukogu direktiiv (EL) 
2024/1712.

Pöördun Teie poole õiguskomisjoni esimehe Madis Timpsoni palvel. Kui Teil on 
täiendavaid ettepanekuid, mis jäävad eelnõu reguleerimisalasse, siis palun 
esitage need komisjonile hiljemalt 25.05.2026 aadressil 
<mailto:[email-masked]> [email-masked].

Eelnõu 880 SE menetlusteabe ja- dokumentidega saab tutvuda eelnõu 
<https://www.riigikogu.ee/tegevus/eelnoud/eelnou/6e756618-2b97-420f-9fbf-9aa328349903/karistusseadustiku-ja-ohvriabi-seaduse-muutmise-seadus-muudatused-seoses-inimkaubanduse-direktiivi-uusversiooni-ulevotmisega/> 
880 SE kaardil.

Teavitatud huvirühmad:

Eesti Advokatuur, Euroopa Rändevõrgustiku Eesti esindus, MTÜ Eluliin, 
Riigiprokuratuur, Riigikohus, Ringkonnakohtud ja maakohtud, Rahvusvaheline 
Migratsiooniorganisatsioon, Sotsiaalkindlustusamet, Tartu Ülikool, Tallinna 
Ülikool, ÜRO Pagulaste Ülemvoliniku Ameti Eesti esindus

Lugupidamisega

Raini Laide

Riigikogu Kantselei

õiguskomisjoni nõunik-sekretariaadijuhataja

T: +372 631 6450;

Riigikogu, Lossi plats 1a, 15165 Tallinn.

 <http://www.riigikogu.ee/> www.riigikogu.ee