Subject: Kevade tn, Kose teeprrojekt kooskõlastamiseks
From: Tõnu Pippar I AARIUS <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 5 May 2026 11:04:00 +0300

Tere,

Kevade Arendus OÜ saadab Kevade tn, Kose teeprojekti kooskõlastamiseks. 
vt.lisa
Palun täpsustage, kui kiiresti/mis kuupäevaks võime kooskõlastatud projekti 
oodata?
----
Lisan juurde, et Valla ja Finantseerija detalilplaneeringu koostamise ja 
finantseerimise üleandmise lepingus nr 2-7.9/25 on Pooled kokku leppinud, et 
"Tee rajamise tähtaeg on 42 kuud detailplaneeringu alale esmase elamu 
ehitamise ehitusloa väljastamisest". Sellest kokkuleppest peavad Pooled ka 
kinni.

Ette tänades.
-- 

Lugupidamisega / Sincerely yours,

Tõnu Pippar

GSM: +372 555 11 719

E-mail: [email-masked] <mailto:[email-masked]>

Aarius Kinnisvara OÜ – kinnisvara arendus – [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

Aarius Projekteerimistööd OÜ – hoonete ja rajatiste projekteerimine, 
tüüpprojektid – [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

Aarius Ehitustööd OÜ – hoonete ja rajatiste ehitus – [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

Aarius Hoovitooted OÜ – jäätmete süvamahutid, jäätmemajad, rattamajad, 
kuurid, mänguväljakud, välitreeningseadmed, multš, tänavakivid, 
klinkertellis-sillutiskivid – [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

Kevade Arendus OÜ – kinnisvara arendus - [email-masked] 
<mailto:[email-masked]>

Kontor / Office: Vahtra 15-12, Kose 75101, Eesti

Web: www.aarius.ee <http://www.aarius.ee/> , FB: 
https://www.facebook.com/aariusgrupp

AARIUS – Uue ja kestva elukeskkonna heaks!

Käesolev teade on mõeldud ainult ettevõttele või isikule, kellele see on 
adresseeritud ja võib sisaldada piiratud levikuga ning konfidentsiaalset 
teavet. Juhul, kui Te ei ole teate adressaat, võtke palun teadmiseks, et 
andmete avaldamine, levitamine või paljundamine on rangelt keelatud. Kui 
olete saanud käesoleva teate eksituse tõttu, teavitage meid palun sellest 
koheselt ja kustutage kiri oma arvutist. This transmission is intended 
solely for the entity or person to whom it is addressed and may contain 
privileged and confidential information. If you are not the intended 
recipient, please be notified that any dissemination, distribution or 
copying is strictly prohibited. If you have received this transmission by 
mistake, please let us know and then delete it from your system.