Subject: C-794/25
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, "Info - SOM" <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 29 Jan 2026 10:59:57 +0200

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked], [email-masked], 
[email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2026/42
Kohtuasja number: C-794/25
Vastuse kuup�ev: 12.02.2026
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: kohtuliku kontrolli ulatus; m�iste "toode"; ravimite t�iendava 
kaitse tunnistus
�iguslikud vormid: m��rus (E�) nr 469/2009

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8558

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium