Subject: Fwd: KKK Korteriomand ja korteriühistu
From: Hüatsindi tee 1 Nelgi tee 5 KÜ <[email-masked]>
To: "Justiitsministeerium"
Date: Wed, 22 May 2024 15:57:54 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.	

Tere,

Korteriühistus on nelja tüüpi korteriomandid: elamispinnad,
teenindus-kaubanduspinnad, panipaigad ja garaažid. Korteriühistu juhatuse
liige soovib jaotada majandamiskulusid osaliselt ühistu liikmete vahel
vastavalt nende omanduses olevale korteriomandi tüübile. Kas selline
erisus tuleb kinnitada korteriühistu põhikirjas ja kirjeldada täpselt
majandamiskulude kaupa jaotamine korteriomandi tüüpide järgi.
 
Hüatsindi tee 1 Nelgi tee 5 KÜ
(80503324)

Marco Haas
Tel. 5017994

Kontakt Hüatsindi tee 1 Nelgi tee 5 KÜ (&lt;[email-masked]&gt;) kirjutas
kuupäeval L, 18. mai 2024 kell 15:12:

Tere,

§ 40.  Kohustuste jaotus korteriomanike vahel majandamiskulude kandmisel

  (1) Korteriomanikud teevad majanduskava alusel perioodilisi ettemakseid
korteriühistule vastavalt oma kaasomandi osa suurusele.

Kas majanduskulude arvestamine korteriomandi suuruse järgi ruutmeetrites
kaldub kõrvale KrtS § 40. majandamiskulud jagamise üldpõhimõttest
korteriomanike  ehk vastavalt nende kaasomandi osa suurusele, eeldusel, et
kaasomandi osa väärtus korreleerub korteri suurusega? Kui ja siis kas
sellisel juhul tuleks see erisus kinnitada omanike kokkuleppega või
korteriühistu põhikirjaga?
Hüatsindi tee 1 Nelgi tee 5 KÜ
(80503324)

Marco Haas
Tel. 5017994