Subject: planeerimine.ee 2026. aasta lihtsustatud digiligipääsetavuse seires
From: "Hanna Rattasepp - TTJA" <[email-masked]>
To: "info - MKM" <[email-masked]>
Date: Fri, 22 May 2026 14:40:55 +0300

Tere!
Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet (TTJA) kui
digiligipääsetavuse järelevalveasutus pöördub teie poole seoses 2026.
aasta veebilehtede lihtsustatud seirega.
TTJA on peagi alustamas iga-aastast lihtsustatud seiret avaliku sektori
veebilehtede digiligipääsetavuse üle. Lihtsustatud seire käigus ei
kontrollita vastavust kõikidele kohustuslikele ligipääsetavusnõuetele,
vaid osadele, et anda teile ülevaadet veebilehe ligipääsetavuse
hetkeseisust.
Seire aluseks on avalikule sektorile kehtestatud digiligipääsetavuse
nõuded (AvTS § 32) ja seire teostamise kord (rakendusotsus (EL)
2018/1524). Meie eesmärk on tagada teie veebilehe ligipääsetavus ja
kasutajamugavus kõikidele inimestele, sõltumata nende erivajadustest.
Teostame teie veebilehel automaatteste kolmandas kvartalis, mille
tulemused lähevad 2026. aasta avaliku sektori digiligipääsetavuse
aruandesse (eelnevate aastate raportid). Seire-järgselt jagame tulemusi ka
teie asutuse kontaktidega.
Palun teil kokku viia mind teie veebi sisuloome ja tehnilise poole eest
vastutavate inimestega, kellega saaksime seire tulemusi jagada ning
vajadusel enne seire algust abistada digiligipääsetavusega seonduvate
küsimustega. Palun teil saata sisu ja tehnilise poole eest vastutavate
inimeste kontaktid [email-masked] e-postile.
Kui tekib küsimusi või ettepanekuid, andke julgelt märku!

Heade soovidega

  		Hanna Rattasepp
digiligipääsetavuse ekspert
Infoühiskonna büroo
620 1717 | [email-masked] | www.ttja.ee
Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet
Endla 10A, 10122 Tallinn 
Koos loome ohutuma ja õiglasema Eesti!