Subject: FW: Rahandusministeeriumi Infotehnoloogiakeskus palub kinnitust
From: "Triin Elisabeth Teder" <[email-masked]>
To: "MKM info"
Date: Thu, 9 May 2024 14:31:25 +0300

Tere

Saadan meeldetuletuseks.

Lugupidamisega

Triin Elisabeth Teder

Hankespetsialist

Rahandusministeeriumi Infotehnoloogiakeskus

[email-masked] <mailto:[email-masked]>  I 53
225 288

www.rmit.ee <http://www.rmit.ee/>  I Lõõtsa 8a, 11415 Tallinn

From: Triin Elisabeth Teder
Sent: Tuesday, April 30, 2024 3:34 PM
To: [email-masked]
Subject: Rahandusministeeriumi Infotehnoloogiakeskus palub kinnitust

Tere

Rahandusministeeriumi Infotehnoloogiakeskus korraldas riigihanke „Riigi
kinnisvararegistri (RKVR) arendus- ja hooldustööd“ (274231).

Riigihankes oli pakkuja projektijuhile seadnud alljärgnevad nõuded:

1.	peab olema osalenud tarkvara loomise või muutmise ja juurutamise
projektis projektijuhina.

Pakkuja Aktsiaselts Datel esitas projektijuhiks isiku nimega Gunnar Kuhi
ja tema CV, millest nähtub, et isik töötab alates 02.2023 – käesoleva
hetkeni ja osaleb Majandus- ja Kommunikatsiooniministeeriumi poolt
tellitud projektis „TTJA e-teenuste keskkonna loomine“ (RHR viitenumber:
256115) alates 08.2023 – käesoleva hetkeni.

Palume kinnitada kas nimetatud isiku kohta esitatud andmed on õiged?

Ootame vastust esimesel võimalusel.

Lugupidamisega

Triin Elisabeth Teder

Dokumendihalduse spetsialist

Rahandusministeeriumi Infotehnoloogiakeskus

[email-masked] <mailto:[email-masked]>  I 53
225 288

www.rmit.ee <http://www.rmit.ee/>  I Lõõtsa 8a, 11415 Tallinn

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use.
If you are not the intended recipient of this message, please notify the
sender immediately and delete the message.