Subject: Selgitustaotlus: väärtpaberituruseadus
From: "Kirsti Pent" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "Info - RAM" <[email-masked]>
Date: Mon, 13 Oct 2025 19:03:00 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud rahandusministeerium

Lugupeetud Finantsinspektsioon

Manuses on selgitustaotlus väärtpaberituruseaduse tõlgendamise kohta. Kui 
Teil täpsustavaid küsimusi tekib, arutan hea meelega.

Lugupidamisega

  <https://tegos.legal/wp-content/uploads/2025/06/TEGOS_Logo.png>

Kirsti

Pent

Partner, vandeadvokaat

Liivalaia 36

,

10132

Tallinn

,

Eesti

+372 5341 1175

|

+372 626 4300

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://tegos.legal/> tegos.legal

Advokaadibüroo TEGOS AS on äritegevuse nõustamisele spetsialiseerunud 
advokaadibüroo Baltikumis. Meie Eesti, Läti ja Leedu kontoris töötab üle 200 
advokaadi.

Konfidentsiaalsusteade. Käesolev e-kiri ja selle manus(ed) on mõeldud üksnes 
e-kirja adressaadile. E-kiri võib sisaldada teavet, mis on privilegeeritud, 
konfidentsiaalne ja/või ei kuulu vastavalt kehtivale seadusele 
avalikustamisele. Kui Te ei ole käesoleva e-kirja adressaadiks või olete 
saanud e-kirja ekslikult, teavitame Teid, et igasugune e-kirjas oleva 
informatsiooni avaldamine, kopeerimine, levitamine on rangelt keelatud ning 
võib olla ebaseaduslik. Sellisel juhul palume Teil viivitamatult teavitada 
saatjat ja kustutada see e-kiri ning manused oma süsteemist. Täname.