Subject: 2012. a dokument
From: "Elo Tamm [COBALT]" <[email-masked]>
To: "Konkurentsiamet"
Date: Thu, 12 Sep 2024 15:17:10 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Konkurentsiamet koostas 2012. a ettepaneku konkurentsiolukorra parandamiseks 
olmejäätmete kogumise ja veo ning käitlemise kaubaturgudel.

Sellele on viidatud manuses olevas ettepanekus ning dokumendis on ka link 
2012. a ettepanekule, kuid link kahjuks ei tööta ning seda ei ole ka välja 
pandud Konkurentsiameti lehele analüüside ja uuringute lehele (eeldatavasti 
seetõttu, et kodulehel on analüüsid ja uuringud alates aastast 2013.

Kas teil on võimalik 2012. a ettepanek edastada?

Tänades,

Elo Tamm

 <https://cobalt.legal/ee>

 <https://www.linkedin.com/company/cobalt-legal>

 <https://www.facebook.com/CobaltEesti/>

Käesoleva e‑kirja saatja on COBALT büroo​Eestis 
ja sellele kohalduvad ​järgmised
​  <https://www.cobalt.legal/ee/disclaimer> tingimused ja 
<https://www.cobalt.legal/ee/terms_and_conditions> üldtingimused.

Elo Tamm

Partner

Mob:  <tel:+372%20512%200573> +372 512 0573

Tel: +372 665 1888

Email:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Kawe Plaza, Pärnu mnt 15

Tallinn 10141, Eesti

www.cobalt.legal