Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 9 Jun 2026 08:27:17 +0300

Pärnu Linnavalitsus menetleb praegu projekteerimistingimuste taotlust nr 
2611002/03349 aadressile Pärnu maakond, Pärnu linn, Pärnu linn, Lao tn 3 // 
Lao tänav T2 // Papiniidu tänav T12 // Papiniidu tänav T14 // Papiniidu 
tänav T15 // Terminali tänav // Vasakkalda kallasrada L13 // Veteranide park 
(Monitooringukaevu elektri maakaabel) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Kavandatav elektripaigaldis paikneb Teie omandis 
või haldusalas oleval kinnistul või tehnorajatise kaitsevööndis. Esitame 
eelnõu kooskõlastamiseks või arvamuse andmiseks EhS § 31 alusel.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27888977>  (menetlus nr: 
544479), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 19.06.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Pärnu Linnavalitsus) või menetleja (IVAR VAINOMÄE) poole.