Subject: FW: Vabariigi Valitsuse määruse 'Euroopa Komisjoni ja Euroopa Liidu Nõukogu grupierandite määruste rakendamine konkurentsiseaduse § 6 lõike 1 kohaldamisel' (grupierandid) muutmise eelnõu esitamine kooskõlastamiseks ja arvamuse avaldamiseks
From: "Kohtute Infoteenistus - KOHTUD" <[email-masked]>
To: "Mai Kurul - TRKK" <[email-masked]>, "Evelin Haravee - TLRKK" <[email-masked]>
Date: Thu, 16 Jul 2026 10:51:23 +0300

From: [email-masked] <[email-masked]>
Sent: Thursday, July 16, 2026 10:29 AM
To: Eesti Kaubandus-Tööstuskoda <[email-masked]>; Eesti Tööandjate Keskliit 
<[email-masked]>; Eesti Kaupmeeste Liit <[email-masked]>; 
Teenusmajanduse Koda <[email-masked]>; Eesti Otsemüügi 
Assotsiatsioon <[email-masked]>; Eesti Infotehnoloogia ja Telekommunikatsiooni 
Liit <[email-masked]>; Eesti E-kaubanduse Liit <[email-masked]>; 
Eesti Väike- ja Keskmiste Ettevõtjate Assotsiatsioon <[email-masked]>; Eesti 
Suurettevõtjate Assotsiatsioon <[email-masked]>; Eesti Tarbijakaitse Liit 
<[email-masked]>; Kohtute Infoteenistus - KOHTUD 
<[email-masked]>; Kohtute Infoteenistus - KOHTUD <[email-masked]>; Kohtute 
Infoteenistus - KOHTUD <[email-masked]>; Kohtute Infoteenistus - KOHTUD 
<[email-masked]>; Kohtute Infoteenistus - KOHTUD <[email-masked]>; Kohtute 
Infoteenistus - KOHTUD <[email-masked]>; MTÜ Eesti Kohtunike Ühing 
<[email-masked]>; Tartu Ülikooli õigusteaduskond <[email-masked]>; Patendiamet - EPA 
<[email-masked]>; Patendivolinike Koda <[email-masked]>; Ettevõtluse ja 
Innovatsiooni SA <[email-masked]>
Subject: Vabariigi Valitsuse määruse 'Euroopa Komisjoni ja Euroopa Liidu 
Nõukogu grupierandite määruste rakendamine konkurentsiseaduse § 6 lõike 1 
kohaldamisel' (grupierandid) muutmise eelnõu esitamine kooskõlastamiseks ja 
arvamuse avaldamiseks

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Teile on saadetud Justiits- ja Digiministeeriumi dokumendihaldussüsteemi 
Delta kaudu dokument.

Ootame tagasisidet 30.07.2026, link EIS-i

https://eelnoud.valitsus.ee/main/mount/docList/81958ba7-b820-47c6-b236-94ffc80c4178

Pealkiri: Vabariigi Valitsuse määruse "Euroopa Komisjoni ja Euroopa Liidu 
Nõukogu grupierandite määruste rakendamine konkurentsiseaduse § 6 lõike 1 
kohaldamisel" (grupierandid) muutmise eelnõu esitamine kooskõlastamiseks ja 
arvamuse avaldamiseks

Registreerimise kuupäev: 15.07.2026

Registreerimise number: 8-1/5392-1.

Lugupidamisega

Justiits- ja Digiministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 620 8100
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.justdigi.ee