Subject: Avaliku ürituse kooskõlastus "Laatre Jaanisimman" 21.06
From: "Laatre Heaks" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>,PÄA Lõuna <[email-masked]>
Date: Tue, 9 Jun 2026 00:01:05 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Esindan Laatre heaks MTÜ-d, kes korraldab 21.06 Laatre külaplatsil 
jaanipäeva.
Palun teilt kooskõlastust ürituse korraldamiseks, kuna täidetud on järgnevad 
tingimused, mis on vajalikud kooskõlastuse saamiseks:

1.	üritusega kaasneb liikluse ümberkorraldamine või tänavate sulgemine;
2.	üritusest osavõtjate eeldatav arv on enam kui 400 inimest;
3.	üritusel toimub alkohoolsete jookide jaemüük või pakkumine (v.a üritus, 
mis toimub alalise müügikohaga siseruumis);
4.	üritusel kasutatakse pürotehnilisi tooteid või lahtist tuld;
5.	ürituse  korraldamisega  kaasnevad  muud  asjaolud,  mis  võivad  kaasa 
tuua  olulise  või kõrgendatud ohu.

Avaliku ürituse loa taotlus manuses.

Ette tänades
Heade soovidega
Kristiina Ersto