Subject: Re: Kiri
From: Indro Päll <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Mon, 31 Aug 2026 12:55:32 +0300

Tere

Tutvusin AI kaasabil vahepeal Eesti seadusandlusega ja ma tegelikult ei näe 
takistust selle loa väljastamiseks.

Saan aru, et kõige lihtsam on alati öelda EI, aga äkki püüaks seekord leida 
takistuste asemele hoopis lahendusi.

1.	Riigivaraseadus (§ 14 ja § 17 lg 1 p 3): lubab anda riigivara kasutusse 
otsustuskorras ilma avaliku enampakkumiseta, kuna tegemist on ühekordse, 
väga lühiajalise (kuni 3 h) sündmusega väljaspool ameti tööaega, mis ei 
takista riigivõimu teostamist ega kahjusta avalikku huvi.
2.Liiklusseaduse 
(§ 5 ja § 6): kohaselt saab teevaldaja (Transpordiameti) anda nõusoleku ja 
erandluba sõidukite sisenemiseks Heli 6 parklasse ajavahemikul 18.08.2026, 
kell: 18.00 - 21.00 tehes selleks ajaks erandi parkla sissesõitu piirava 
liiklusmärgi nõuetest.

Kogunemise korraldajana võtame endale järgmised kohustused:

*
Töörahu ja turvalisus: Kogunemine toimub täielikult väljaspool 
Transpordiameti büroo klienditeeninduse aega ning ei segata ameti igapäevast 
tööd ega turvasüsteemide toimimist.

*
Liiklusohutus ja korrashoid: Tagame, et osalevad sõidukid pargivad õigesti 
ega takista vajadusel päästetehnika ega lähedalolevate kinnistute ligipääsu. 
Kogunemisel järgitakse avalikku korda ja heakorraeeskirju.

*
Ala vabastamine: Tagame parkla täieliku vabastamise hiljemalt kella 21.00ks 
ning hoiame territooriumi puhtana (sündmuse lõppedes korjatakse kokku 
võimalikud jäätmed).

Heade soovidega

Indro Päll

Telefon: +372 5057794

E-mail: [email-masked]

Eesti Audi Klubi MTÜ

Aadress: Kalda 9/1, Tallinn 11625

Registrikood: 80049919

KMKR nr: EE102177983

Kuupäeval Friday, 28. August 2026 kell 10:24, kirjutas 
[email-masked]:

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Taotlus kogunemise korraldamiseks Heli 6 territooriumil 18. 
septembril

Registreerimise kuupäev: 28.08.2026

Registreerimise number: 1.5-6/26/14910-2.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>