Subject: RE: Kooskõlastamiseks Terviseameti Leigri väljak 5 muudatus nr 1
From: "Liis Rouhijainen" <[email-masked]>
To: "Sille Parve" <[email-masked]>, "TA Info" <[email-masked]>
Cc: "Kristin Tamm" <[email-masked]>, "Kristel Marksalu" <[email-masked]>
Date: Wed, 8 May 2024 11:19:20 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Uurin, kas antud muudatuse osas on tekkinud küsimusi ning millal on oodata 
kooskõlastust?

Heade soovidega

Liis Rouhijainen
lepingute spetsialist

tel +372 5837 3376

Tartu mnt 85, 10115 Tallinn
www.rkas.ee

*** KONFIDENTSIAALSUSHOIATUS*** Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa 
arvatud manused) võib sisaldada ärisaladust ning seda võivad kasutada vaid 
e-kirja adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt 
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele 
avaldada. Juhul, kui Te olete saanud käesoleva e-kirja eksituse tõttu, 
teavitage sellest kohe saatjat ning kustutage e-kiri oma arvutist.

From: Liis Rouhijainen <[email-masked]>
Sent: Monday, April 22, 2024 3:23 PM
To: Sille Parve <[email-masked]>; Kristel Marksalu 
<[email-masked]>; [email-masked]
Cc: Lauri-Kaarel Meri <[email-masked]>; Ragne Künnapas 
<[email-masked]>; Kristin Tamm <[email-masked]>
Subject: Kooskõlastamiseks Terviseameti Leigri väljak 5 muudatus nr 1

Tere!

Edastan kooskõlastamiseks üürilepingu muudatuse koos lisaga.

Ootan tagasisidet hiljemalt 30.04.2024.

Heade soovidega

Liis Rouhijainen
lepingute spetsialist

Tel: +37258373376