Subject: FW: Saare maakond Saaremaa vald Mändjala küla sidekanal Luite tee Tormiranna tee
From: Gunnar Mägi <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 29 May 2026 09:53:23 +0300

Tere

Edastan regimiseks, eelnev 7.1-2/26/5967-1

Parimate soovidega

Gunnar Mägi

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

5184315

          Valge 4 / 11413 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

-----Original Message-----

From: Madis Karu <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >

Sent: Thursday, May 28, 2026 3:28 PM

To: Gunnar Mägi <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >

Cc: Külaots Raido <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >; Andro Lai <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >

Subject: Sidekanalisatsioonitorustik 221448713, kooskõlastamise palve

Tervist!

Sidekanalisatsioonile 221448713 (aadressidel Saare maakond, Saaremaa vald,
Mändjala küla, Luite // Luite tee 1 // 2 // 3 // 4 // Mändjala kergtee T10
// Tormiranna põik 4 // 6 // 8 // Tormiranna tee 1 // 2 // 3) on Saaremaa
Vallavalitsus väljastanud lubava haldusakti 2412996/01812 29.04.2024.
Kahjuks ei oska öelda, miks Saaremaa Vallavalitsuse menetlejad ei saatnud
Transpordiametisse antud projekti kooskõlastamiseks.

Teadaolevalt on antud rajatis juba valmis ehitatud ja kasutusteatis on
esitatud.

Käesolevale kirjale on lisatud sidekanalisatsiooni teostusjoonis ja
esialgne projekt.

Palun Teilt kooskõlastust projektile ja/või teostusjoonisele, et saaks
TRAM ja sidevõrgu omaniku vahel sõlmida IKÕ lepingu ning liikuda edasi
kasutusteatise menetlusega.

Lisaküsimused ja tagasiside on teretulnud.

Ette tänades,

Lugupidamisega,

Madis Karu

juhatuse liige

Arhitektuuribüroo Nafta OÜ

Tallinn, Sõbra 24b, 10920

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

+3725281979