Subject: FW: Uuetoa kinnistu liitumine Kunsus külas
From: Elliko Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Thu, 25 Sep 2025 14:58:50 +0300

Tere

Edastan.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post: [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

www.transpordiamet.ee <http://www.transpordiamet.ee/>

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Saamel Lembit <[email-masked]>
Sent: Tuesday, September 23, 2025 3:11 PM
To: Elliko Kõiv <[email-masked]>
Subject: RE: Uuetoa kinnistu liitumine Kunsus külas

Tere

Sain nüüd maaomanikuga kilbi asukohas kaubale ja saadan joonise, kus kilp
on 4m kattest, aga karjääri nõlva peab veidi tõstma. Kui selline lahendus
on OK, siis saadaks ametliku taotluse.

Lugupidamisega

Lembit Saamel

AS Connecto Eesti

Lauka tee 4

85008 Sauga, Pärnu

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 55 625 865

 <http://www.connecto.ee/> www.connecto.ee

-----Original Appointment-----
From: Elliko Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, September 11, 2025 12:40 PM
To: Saamel Lembit
Subject: Uuetoa kinnistu liitumine Kunsus külas
When: neljapäev, 11. september 2025 12:45-13:00 (UTC+02:00) Helsinki,
Kyiv, Riga, Sofia, Tallinn, Vilnius.
Where: Microsoft Teamsi koosolek

__________________________________________________________________________
______

Microsoft Teams  <https://aka.ms/JoinTeamsMeeting?omkt=et-EE> Kas vajad
abi?

<https://teams.microsoft.com/l/meetup-join/19%3ameeting_MzU2YzI1ODgtOGU5Zi
00Mzk3LWI3ZGYtNTI3MTY3OTA4NGZi%40thread.v2/0?context=%7b%22Tid%22%3a%22f07
d0cf4-e7c8-4845-a07f-905e63651955%22%2c%22Oid%22%3a%22196e206e-b733-4cb7-b
cdd-e7ce1209140a%22%7d> Liitu koosolekuga kohe

Koosoleku ID: 354 318 964 453 2

Pääsukood: Dp3qt7af

  _____

Korraldajatele:
<https://teams.microsoft.com/meetingOptions/?organizerId=196e206e-b733-4cb
7-bcdd-e7ce1209140a&tenantId=f07d0cf4-e7c8-4845-a07f-905e63651955&threadId
=[email-masked]&mes
sageId=0&language=et-EE> Koosolekusuvandid

NB! Vahetada ainult AVALIKKU TEAVET!

__________________________________________________________________________
______

_____________________________________________
From: Saamel Lembit <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, September 11, 2025 12:30 PM
To: Elliko Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Uuetoa kinnistu liitumine Kunsus külas

Tere

Anna teada kui vaba aega on.

Lugupidamisega

Lembit Saamel

AS Connecto Eesti

Lauka tee 4

85008 Sauga, Pärnu

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 55 625 865

 <http://www.connecto.ee/> www.connecto.ee

From: Elliko Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, September 11, 2025 12:03 PM
To: Saamel Lembit <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Uuetoa kinnistu liitumine Kunsus külas

Kas teeme Teams?

From: Saamel Lembit <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, September 11, 2025 11:06 AM
To: Elliko Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Uuetoa kinnistu liitumine Kunsus külas

Tere

Õnneks või kahjuks seal mullet ei ole. See nõlv, mis joonisel näidatud, on
vana karjääri serv ja see tekitabki probleeme, sest asub teele lähemal kui
4m. Kas ma saan Teeregistri kaardist valesti aru, sest mulle tundub, et
seal on kiiruspiirang 70km/h? Kaablile on õnneks olemas alternatiive jah,
aga probleemiks ongi siis kilp.

Lugupidamisega

Lembit Saamel

AS Connecto Eesti

Lauka tee 4

85008 Sauga, Pärnu

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 55 625 865

 <http://www.connecto.ee/> www.connecto.ee

From: Elliko Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, September 11, 2025 10:35 AM
To: Saamel Lembit <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: RE: Uuetoa kinnistu liitumine Kunsus külas

Tere Lembit

Muldesse kaabli kavandamine ei ole hea mõte. Kilbi kauguseks arvestasid,
kui palju?

Sellel teel kiiruspiirangut ei ole, seega 90km/h arvestame kilbi kauguse
1+1 järgi.

Kas siit mastist ei saaks nt kinniselt üle tulla?

Ikka head

Elliko

From: Saamel Lembit <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, September 10, 2025 1:54 PM
To: Elliko Kõiv <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Uuetoa kinnistu liitumine Kunsus külas

Tere

Sooviksin nõu ühe lahenduse kohta, mille joonis on manuses. Kas sellise
joonisega on üldse mõtet Transpordiametisse pöörduda või peab hakkama kohe
uut lahendust välja mõtlema? Ainuke kaugus riigiteest, mis vastab
normidele on liitumiskilbi kaugus kruusateest. Kaabli panin ka selle sama
põhjuse pärast kinniselt, et ei peaks kattele rohkem nii lähedal kaevama,
kui ainult postist allatulek ja puurimise alguskaevik.

Lugupidamisega

Lembit Saamel

AS Connecto Eesti

Lauka tee 4

85008 Sauga, Pärnu

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

+372 55 625 865

 <http://www.connecto.ee/> www.connecto.ee