Subject: Eelnõu
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Thu, 7 May 2026 14:46:08 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.	

Justiits- ja Digiministeerium 

Riigiprokuratuur on saatnud Teile dokumendi. 

Pealkiri: Prokuratuuri arvamus kriminaalmenetluse seadustiku ja
karistusseadustiku muutmise seaduse eelnõule 

Registreerimise kuupäev: 07.05.2026 

Registreerimise number: RP-1-6/26/4435 

Lugupidamisega 

Riigiprokuratuur 
[email-masked] 
+372 694 4400 	
	Käesolev kiri on konfidentsiaalne ning mõeldud kasutamiseks kirja
päises nimetatud isikule. Igasugune käesoleva kirja mistahes viisil
kasutamine või kopeerimine isiku poolt, kes ei ole märgitud selle
adressaadiks, on keelatud. Kui te olete saanud käesoleva kirja eksimuse
tõttu, palun teavitage sellest koheselt kirja saatjat ning kustutage
saadud kiri koos kõikide lisadega. 
This e-mail is confidential and meant for use by the person named in the
letterhead. Any use in any way or copying of it by a person not marked as
the addressee thereof is prohibited. If you have got this e-mail by
mistake, please notify of it the sender without delay and delete the
received e-mail together with all its attachments.
Данное письмо является конфиденциальным и предназначено для использования
адресатом. Любое использование данного письма каким-либо образом или
копирование лицом, которое не обозначено адресатом, запрещено. Если Вы
получили данное письмо по ошибке, пожалуйста, немедленно сообщите об этом
отправителю письма и удалите полученное письмо вместе с прикреплёнными к
нему файлами.
www.prokuratuur.ee