Subject: FW: Patendiseaduse eelnõu
From: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Fri, 19 Jun 2026 16:00:48 +0300

From: Kalev Käosaar <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, June 19, 2026 3:34 PM
To: Kaia Läänemets-Ester - JUSTDIGI <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Re: Patendiseaduse eelnõu

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Suur tänu kirja eest. Annan teada, et Patendivolinike Kojal ei ole 
vastuväiteid PatS muudatustele, millega muudetakse rakendusaktide struktuuri 
ja kehtestatakse konsolideeritud patendimäärus.

Patendimääruse eelnõu osas Koda kujundab seisukohta ja soovib kindlasti anda 
omapoolsed kommentaarid eelnõule. Kuna tegemist on mahuka dokumendiga, siis 
võtab arvamuse koostamine rohkem aega. Kas Te oskate öelda, millal eelnõu 
saadetakse ametlikule kooskõlastamisele?

Tervitades

Kalev Käosaar

---------------------------------------

Patendibüroo KÄOSAAR

Suur-Patarei 2, 10415 Tallinn, ESTONIA

Phone: +372 6 379 484

Mobile: +372 50 692 81

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

www.kaosaar.ee <http://www.kaosaar.ee>

------ Original Message ------

From "Kaia Läänemets-Ester - JUSTDIGI" <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >

To "[email-masked] <mailto:[email-masked]> " <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >

Cc "Kärt Nemvalts - JUSTDIGI" <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >

Date 19.06.2026 12:37:30

Subject Patendiseaduse eelnõu

Tere

Saatsime Patendivolinike Kojale mai lõpus arvamuse avaldamiseks 
patendiseaduse ja teiste seaduste muutmise seaduse eelnõu, millele ootasime 
arvamusi 17. juuniks. Praeguseks me ei ole teilt kommentaare saanud. 
Seetõttu uurin, kas plaanite sellele eelnõule arvamuse esitada ja sel juhul 
millal plaanite need saata? Siis teame, kuidas planeerida oma tegevusi 
eelnõuga edasiminekul.

Tervitades

Kaia Läänemets-Ester
nõunik
Intellektuaalse omandi ja konkurentsiõiguse talitus
Justiits- ja Digiministeerium
5402 5740  <mailto:%7BE-mail%7D> [email-masked]
 <https://www.justdigi.ee/> www.justdigi.ee | Suur-Ameerika 1, Tallinn