Subject: Sündmuse kooskõlastus: Parklareiv gümnasistidele 30.05.2026
From: <[email-masked]>
To: PÄA Ida <[email-masked]>
Cc: "'Sven Rannar'" <[email-masked]>
Date: Sun, 5 Apr 2026 11:03:22 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere!

Rakvere Linnavalitsuse poolt suunati meid sündmusele kooskõlastust võtma.

Soovime Päästeametiga kooskõlastada järgmise sündmuse:

Ürituse nimetus: Parklareiv gümnasistidele. Osalejad alates 16. eluaastast.

Ürituse pidamise koht Arvo Pärdile pühendatud muuskamaja Ukuaru maa-alune 
parkla

Ürituse toimumise kuupäev 30. mai 2026

Ürituse alguse ja lõpu kellaaeg

Algus kell: 20:00

Lõpp kell: 23:59

E-maili manuses:

- Avaliku ürituse taotlus

- Parklareivi skeem

Tervitustega

Katrin Põllu

Projektijuht

Rakvere Kultuurikeskus

Tel 523 8857