Subject: Kirja edastamine Päästeametile
From: "Urvo Klopets" <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Fri, 23 May 2025 14:19:08 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Lugupeetud Päästeameti peadirektor

Edastan Teile Riigikogu liikme Varro Vooglaiu küsimused (Lisa 1), milles
palutakse vastuseid seoses ohuteavituse kostumisega Riigikogu
territooriumile. Kirjale on lisatud Riigikogu juhatuse vastuskiri (Lisa
2).

Lisa 1 – Küsimus seonduvalt ohuteavitusega Riigikogus

Lisa 2 – Riigikogu juhatuse vastuskiri

Lugupidamisega

Urvo Klopets

Istungiosakonna juhataja

Riigikogu Kantselei

T: +372 631 6335

Riigikogu, Lossi plats 1a, 15165 Tallinn.

 <http://www.riigikogu.ee/> www.riigikogu.ee