Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 30 Jul 2026 15:35:28 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

 Maardu Linnavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2611271/06883 
aadressile Harju maakond, Maardu linn, Haigla tn 2b, Harju maakond, Maardu 
linn, Haigla tn 2 (Hooldekodu, Ladu II) ja soovib teie kooskõlastust 
eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Pädev asutus esitab ehitusloa kooskõlastamiseks 
asutusele või isikule, kelle õigusi või huve võib ehitis mõjutada.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27955681>  (menetlus nr: 
556756), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 10.08.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Maardu Linnavalitsus) või menetleja (ANASTASSIA ŽUKOVA) poole.