Subject: Ehitussildi paigaldus
From: Tammjärv Rauno <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 20 Jun 2024 09:28:43 +0300

Tere

Kas transpordiamet lubab paigaldada ehitusaegse infosildi Vormsi saarele
liiklusmärgi postide külge:

Ehitussilt on PVC’st, mõõtmetega 1200x1000mm ning kinnitub kahe posti
külge juhtmesidemetega ning oleks seal teavituseks saart külastavatele
inimestele kuni detsembrini.

Rauno Tammjärv

Vanemprojektijuht

Enersense AS

Mobiil: +372 5397 0190

E-mail:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

Aadress: Mõisa 20 Piira Vinni vald 46607 Lääne-Virumaa

 <https://enersense.ee/> www.enersense.ee

 <https://www.linkedin.com/company/enersense-estonia/>
<https://www.facebook.com/enersenseestonia>
<https://www.instagram.com/enersenseestonia/>

Meie privaatsuspoliitika, mis kirjeldab, kuidas me käsitleme klientide ja
partnerite isikuandmeid, on saadaval
<https://enersense.ee/privaatsuseeskirjad-kontaktisikute-jaoks/?_ga=2.1465
39828.1283715657.1711366377-853430236.1704804925&_gl=1*1jpjmqg*_ga*ODUzNDM
wMjM2LjE3MDQ4MDQ5MjU.*_ga_L80KG0RKFR*MTcxMTUzNTg4NC4xMjAuMC4xNzExNTM1ODg0L
jYwLjAuMA..> siin ja muud privaatsuspoliitikad on saadaval
<https://enersense.ee/>  www.enersense.ee

This e-mail and any attachments hereto are confidential and intended only
for a specific individual and purpose. It may contain information which is
privileged or otherwise protected against unauthorized disclosure or
communication. If you are not the intended recipient, please notify
(telephone or e-mail) the sender immediately and delete this message and
any attachments from your system without producing, distributing or
retaining copies thereof or disclosing its contents to any other person.
Thank you.