Subject: FW: Riigitee 62 Kanepi-Leevaku tee km 9,6-19,27 Puskaru-Põlva lõigu rekonstrueerimise projekteerimistingimuste menetlusse kaasamine
From: "Telia dokumendihaldus" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 26 May 2026 11:59:20 +0300

Teie 19.05.2026 nr 8-1/26-060/8754-1

Meie 26.05.2026 nr EC.1-5.1/753-1

Tere

Riigitee 62 Kanepi-Leevaku tee km 9,6-19,27 Puskaru-Põlva lõigu 
rekonstrueerimise projekteeritavas alas paiknevad Teliale kuuluvad 
sideehitised.

Projekteerimiseks võtta siderajatiste kaitsmiseks, säilimiseks või 
ümberehitamiseks tehnilised tingimused Telia „Ehitajate portaal“ 
<https://www.telia.ee/partnerile/ehitajale-arendajale> Telia teenused 
ehitajale, arendajale ja maaomanikule - Telia kaudu.

Lugupidamisega

Laidy Põldmaa

Document Manager | Finantsjuhtimine ja analüütika

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Mustamäe tee 3, 15033 Tallinn

www.telia.ee

Telia Eesti AS

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, May 20, 2026 11:05 AM
To: Riigimetsa Majandamise Keskus <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Telia 
dokumendihaldus <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; aktsiaselts 
PÕLVA VESI <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Elektrilevi OÜ 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti 
Andmesidevõrk MTÜ <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
Mittetulundusühing Kagu Ühistranspordikeskus <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Riigitee 62 Kanepi-Leevaku tee km 9,6-19,27 Puskaru-Põlva lõigu 
rekonstrueerimise projekteerimistingimuste menetlusse kaasamine

Tere!

Teile on saadetud Transpordiameti dokumendihaldussüsteemi Delta kaudu 
dokument.

Pealkiri: Riigitee 62 Kanepi-Leevaku tee km 9,6-19,27 Puskaru-Põlva lõigu 
rekonstrueerimise projekteerimistingimuste menetlusse kaasamine

Registreerimise kuupäev: 19.05.2026

Registreerimise number: 8-1/26-060/8754-1.

Dokument on manuses.

Transpordiamet
Valge 4
11413 Tallinn
kliendiinfo 620 1200, [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.transpordiamet.ee <https://www.transpordiamet.ee>

See e-kiri võib sisaldada informatsiooni, mis on kaitstud volitamata 
avaldamise või jagamise eest. Kui Sa ei ole selle e-kirja õige adressaat, 
siis palun teavita sellest e-kirja saatjat ja kustuta kiri ning kõik sellele 
lisatud manused ilma neid jagamata või kopeerimata ning ära avalda nendes 
sisalduvat teavet teistele isikutele.

Telia Company töötleb e-kirju ja teisi dokumente, mis võivad sisaldada 
isikuandmeid, vastavalt Telia Company 
<https://www.telia.ee/images/documents/juhendid/est/kliendiandmete_privaatsuse_poliitika.pdf> 
Privaatsuspoliitikale.

This email may contain information which is privileged or protected against 
unauthorized disclosure or communication. If you are not the intended 
recipient, please notify the sender and delete this message and any 
attachments from your system without producing, distributing or retaining 
copies thereof or disclosing its contents to any other person.

Telia Company processes emails and other files that may contain personal 
data in accordance with Telia Company’s Privacy Policy 
<https://www.teliacompany.com/en/about-the-company/privacy/> .