Subject: Projekteerimistingimuste taotlus juurdepääsutee projekteerimiseks (Viinistu)
From: "Andrei K." <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Thu, 28 May 2026 13:45:09 +0300

Tere,

Soovin küsida projekteerimistingimusi Viinistu tee kohta.
https://maps.app.goo.gl/9yJHAWWKTMvJmVhbA

Detailplaneeringu järgi peab Liivaaugu kinnistu omanik projekteerima ja
ehitama juurdepääsutee oma kinnistule:
https://drive.google.com/file/d/1OyKQ6gkksV2wwItpY2sefbAwk3EhWfsN/view?usp
=sharing

Soovin tingimusi just sellele lõigule – st põhiteelt kõrvalteele pööramise
kohta ja selle ühendusele kinnistutega. Selle osa jaoks on vaja
projekteerimistingimusi.

Edasi läheb tee detailplaneeringu järgi kruusateena.

Terv.,

ANDREI KOLESNIKOV

Management Board Member

Email: [email-masked]

Mob: +372 5777 7732

Website: www.trium.ee

Trium OÜ

Paldiski mnt 5-12, Tallinn

Harjumaa, 10137, Estonia

Scientific and Technical Activities

This e-mail and any attachments may contain confidential and privileged
information. If you are not the intended recipient, please notify the
sender immediately by return e-mail, delete this e-mail and destroy any
copies. Any dissemination or use of this information by a person other
than the intended recipient is unauthorized and may be illegal.