Subject: Täiendatud "Ruhma" projekti kooskõlastamine Transpordiametiga
From: <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, "Transpordiamet" <[email-masked]>
Date: Tue, 23 Sep 2025 14:06:16 +0300

Tere

OÜ Vesine on koostanud RMK tellimusel ehitusprojekti "Ruhma" töö nr. 2024-05 
ning esitanud selle 22.08.2025 Transpordiametile kooskõlastamiseks.

17.09.2025 sain Transpordiametist tagasiside, et vajalik projekti 
täiendamine  kuna käesoleva metsakuivenduse projektala kattub osaliselt 
Transpordiameti poolt tellitud riigimaantee eelprojektiga.

Tulenevalt eelnevast esitan korrigeeritud metsakuivenduse projekti ""Ruhma" 
Transpordiametile kooskõlastamiseks.

Kooskõlastamiseks esitatav projekt on alla laetav aadressilt:

https://www.dropbox.com/scl/fi/1l1r18r6py9cqe6fzvycc/2024_05_Ruhma_Ehitusprojekt_23.09.2025.pdf?rlkey=3spz2nwi0d2lxn3ywb4hdep2n 
<https://www.dropbox.com/scl/fi/1l1r18r6py9cqe6fzvycc/2024_05_Ruhma_Ehitusprojekt_23.09.2025.pdf?rlkey=3spz2nwi0d2lxn3ywb4hdep2n&st=mu4bozvi&dl=0> 
&st=mu4bozvi&dl=0

Varasemalt tegeles antud projektiga Transpordiameti poolelt Ruth Koppel.

Projektis on täiendatud seletuskirja tekst lk 33 ja lk42

Võimalikult kiiret kooskõlastust ootama jäädes

Lugupidamisega

Rasmus Suik

55540668

OÜ Vesine