Subject: NETS eelnõu töötoad (20. ja 21. oktoober) – tervisekontrollid ja nakkushaiguste andmed
From: "Kerli Reintamm-Gutan - SOM" <[email-masked]>
Date: Mon, 13 Oct 2025 14:09:39 +0300

Hea koostööpartner!

Jätkame uue nakkushaiguste ennetamise ja tõrje seaduse (NETS) eelnõu 
väljatöötamisega ning kutsume Teie organisatsiooni või asutuse esindajaid 
osalema kahes järgnevas koosloome töötoas, mis toimuvad Tallinnas 
ühendministeeriumite hoones (Suur-Ameerika 1).

1. töötuba: nakkushaiguste suhtes läbi viidavad tervisekontrollid

*

	20. oktoobril 2025, kell 13.00–16.00 ruumis Kask/Kõiv (Suur-Ameerika 1)
*

	Töötoas keskendume tööandja kohustustele nakkushaiguste ennetamisel. 
Eesmärk on luua selge ja praktiline kord tervisekontrollide läbiviimiseks ja 
tervisetõendite kasutamiseks ning vähendada tööandja halduskoormust.
*

	Osalemiseks palume registreeruda siin 
<https://forms.office.com/e/ELbtve5QhL> 
https://forms.office.com/e/ELbtve5QhL

2. töötuba: nakkushaiguste andmed

*

	21. oktoobril 2025, kell 13.00–16.00 saalis Tamm (Suur-Ameerika 1)
*

	Töötoas arutame nakkushaiguste andmete kogumise ja kasutamise õiguslikku 
raamistikku. Keskendume riikliku seire korraldusele, andmekvaliteedi 
parandamisele ning rahvatervise huvide ja andmekaitse tasakaalule.
*

	Osalemiseks palume registreeruda siin 
<https://forms.office.com/e/89H1n4J2Ja> 
https://forms.office.com/e/89H1n4J2Ja

Palume registreeruda hiljemalt 17. oktoobril kell 14.00. Kuna töötubadel on 
erinev fookus, on igasse kindla teemaga töötuppa oodatud Teie 
organisatsiooni või asutuse sobivaim esindaja.
Kaasamise ja koosloome tegevusi kaasrahastab Euroopa Liit Riigikantselei 
koosloome arengukiirendi raames.

Tervitades

Kerli Reintamm-Guțan
nakkushaiguste ennetamise poliitika juht
[email-masked]

Sotsiaalministeerium
Suur-Ameerika 1
10122 Tallinn
www.sm.ee <http://www.sm.ee>