Subject: Vs: Saaremaa, Sikassaare kaugküttetorustiku projekt 1202 ja side nõrkvool 210525
From: Jaan Sõmmer <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: Gunnar Mägi <[email-masked]>, "Indrek Himmist" <[email-masked]>
Date: Thu, 3 Jul 2025 16:05:45 +0300

Tere,

Saadan Saaremaa vald, Sikassaare küla, Sikassaare CHP sideühendus
Kuressaare Soojusega ja ELA SA liitumine ehitusprojekti TRAM-i puudutavad
projektiosad kooskõlastamiseks.

Lugupidamisega

Jaan Sõmmer

Projekteerija

Klotoid OÜ

Tel 5660 3288

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Saatja: Gunnar Mägi <[email-masked]>
Saatmisaeg: 03 July 2025 12:29
Adressaat: [email-masked]; Jaan Sõmmer <[email-masked]>
Koopia: Tiina Reismann <[email-masked]>; Lii Lember
<[email-masked]>
Teema: FW: Saaremaa, Sikassaare kaugküttetorustiku projekt 1202 ja side
nõrkvool 210525
Tähtsus: Kõrge

Tere

Projektidest, kuna tegemist ühel ajal ehitusse minevast tegevusest, sama
projektiga, siis tuleb projektid üheselt kooskõlla viia ja kooskõlastaks
koos. Kasutaks ikõ plaane mis lisatud manusena, lähevad mõlemale pr kaasa.

1.	Plaanil ELASA sidekaev, korrigeerida ala 1,0m allapoole; asukoht,
km-id ei märgita.
2.	Plaanil 3 ala koos, korrigeerida torustiku ala, on  1 m tehnovõrgu
välisgabariitidest

Projektist 1202

1.	Ristumine riigiteega nr 76 Kuressaare ringtee km 6,10 kinniselt,
kaitsetorus ja  tehnovõrgu kulgemine tee kaitsevööndis, lisada km asendile
2.	Seletuskirjas p2.2.1 km parandada
3.	Asendiplaanile lisada töö 210525 side kulgemised
4.	Edastage ainult TRAM puutuvad projektiosad

Projektist 210525

1.	Km-id kõikidel dokudel alati kaks kohta peale koma, ikõ del km-id
ei lisa
2.	Asendplaanidele km 6,07 kogu side paigaldus+kaev  jääb samasse
alasse
3.	Edastage ainult TRAM puutuvad projektiosad

Parimate soovidega

Gunnar Mägi

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

5184315

          Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet
<https://www.transpordiamet.ee/>

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
<[email-masked]>
Sent: Friday, June 13, 2025 3:19 PM
To: Gunnar Mägi <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Saaremaa, Sikassaare kaugküttetorustiku projekti kooskõlastamine

Tere Gunnar Mägi!

Sulle on määratud uus tööülesanne:

Pealkiri:

Saaremaa, Sikassaare kaugküttetorustiku projekti kooskõlastamine

Tööülesanne:

Täitmiseks

Kommentaar:

URL:

https://delta.transpordiamet.ee/dhs/n/compoundWorkflowNodeRef/5ad45625-1b3
2-4480-a706-cf8ad83088ad

Tähtaeg:

08.07.2025

Resolutsioon:

Algataja:

Anne Vesinurm

Vastutaja:

Gunnar Mägi

Delegeerija: