Subject: Eesti Kalatootjate Keskühistule tehtud ettekirjutuse edastamine teadmiseks
From: "Ave Jalakas" <[email-masked]>
To: Päästeamet <[email-masked]>
Date: Wed, 27 May 2026 11:51:01 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Lugupeetud Päästeamet

Käesolevaga edastab Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet (TTJA) 
Päästeametile teadmiseks 21.05.2026 väljastatud Eesti Kalatootjate 
Keskühistule (registrikood 12939745) sunniraha hoiatusega ettekirjutuse 
seoses ohtliku kemikaali käitlemiseks nõutavate kemikaaliseaduse alaste 
kohustuslike dokumentide TTJA-le esitamata jätmise osas (KemS § 23 lg 7). 
Täpsemalt kirjas käesoleva kirja manuses.

Lugupidamisega

	 Ave Jalakas
ehitus- ja tööstusbüroo peaspetsialist
+372 5690 4703 | [email-masked]
www.ttja.ee <http://www.ttja.ee/>  | Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve 
Amet
Endla tn 10A, 10122 Tallinn---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.