Subject: FW: Virtsu, Tallinna mnt 31 TRAM kooskõlastus
From: "Loit Munter" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 22 Oct 2025 15:48:43 +0300

Tere,

Seoses Virstus, Tallinna mnt. 31 detailplaneeringu ala geoloogiliste 
uuringutega,

edastame tutvumiseks ja kooskõlastamiseks uuringute kava, lisatud manusesse.

Lugupidamisega,

Loit Munter

Veevarustuse- ja kanalisatsiooniüksuse juht

Skepast&Puhkim OÜ

Tel: + 372 53416 599

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Laki põik 2, 12919 Tallinn, Eesti | +372 664 5808 |  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked] | skpk.ee

From: Mariann Liivak <[email-masked] <mailto:[email-masked]> 
 >
Sent: Wednesday, October 22, 2025 2:57 PM
To: Loit Munter <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Virtsu, Tallinna mnt 31 TRAM kooskõlastus

Tere

Saadan uuringukava seletuskirja TRAMile saatmiseks.

Lugupidamisega,

Mariann Liivak

Inseneribüroo REIB OÜ

Ehitusgeoloogia osakond

insener-geoloog