Subject: FW: Pärnu mk Kõnnu küla Vändra-Viluvere firek I etapp IP6769
From: Gunnar Mägi <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 15 May 2024 15:05:57 +0300

Tere

Edastan regimiseks

Parimate soovidega

Gunnar Mägi

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

5184315

          Valge 4 / 11413 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Hövel, Jalmar <[email-masked]>
Sent: Tuesday, May 14, 2024 3:59 PM
To: Gunnar Mägi <[email-masked]>
Subject: RE: Pärnu mk Kõnnu küla Vändra-Viluvere firek I etapp IP6769

Tere

Saadan projekti kooskõlastamiseks.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste divisjon

Jalmar Hövel

Projekteerija

Mob +372 53051974

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.leonhard-weiss.ee/> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<https://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.

From: Gunnar Mägi < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: neljapäev, 29. veebruar 2024 16:16
To: Hövel, Jalmar < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Subject: FW: Pärnu mk Kõnnu küla Vändra-Viluvere firek I etapp IP6769
Importance: High

Tere

Kavandatud projektist, kulgemised kui ei muutu,

Ristumine riigiteega nr 20160 Lokuta-Kõnnu tee km 12,43 kinniselt,
kaitsetorus, km 12,43-12,98 tehnovõrgu kulgemine

Ristumine riigiteega nr 27 Rapla-Järvakandi-Kergu tee km 35,57 kinniselt
kaitsetorus

Info TRAM ehitusüksusest:

20160 oli 20a katte ehitus, 21 a pindamine, garantiiaeg. Teemaa kitsas,
lõigus on kolm mahasõitu, kui teemaale siis kinnisel meetodil pikki teed.

Parimate soovidega

Gunnar Mägi

Peaspetsialist

Tehnovõrkude üksus

Planeerimise osakond

5184315

          Valge 4 / 11413 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/>
Transpordiamet

From: Hövel, Jalmar < <mailto:[email-masked]>
[email-masked]>
Sent: Monday, February 26, 2024 1:44 PM
To:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]
Subject: IP6769 I etapp elektriprojekt

Tere

Leonhard Weiss OÜ koostab Elektrilevi OÜ tellimusel elektriprojekti.

Kirjutan seoses elektriprojektiga IP6769 „ Vändra-Viluvere fiidri
rekonstrueerimine I etapp, Kõnnu küla, Põhja-Pärnumaa vald, Pärnu maakond“

Saadan esialgse maakaabli paigaldamise projekti. Sooviks teada kas on
vastuväiteid/tingimusi kaabli paigaldamiseks antud piirkonda?

Planeeritud on kinniselt läbida 27 Rapla-Järvakandi-Kergu tee alt ning
kulgeda/läbida 20160 Lokuta-Kõnnu tee.

Täpsemaks kirjeldamiseks lisasin ka ajutise asendiplaani.

Lugupidamisega

LEONHARD WEISS OÜ

Elektriteenuste divisjon

Jalmar Hövel

Projekteerija

Mob +372 53051974

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <https://www.leonhard-weiss.ee/> http://www.leonhard-weiss.ee

LEONHARD WEISS grupi ettevõte

Meie juriidiliste teadetega tutvumiseks külastage meie
<https://www.leonhard-weiss.ee/> kodulehte.