Subject: TTJA vastus pöördumisele: "Malmi tn 4 – teavitus elektripaigaldise, kaabliteede ja tuleohutuse kontrollimiseks"
From: Deniss Malõšev - TTJA <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: Päästeamet <[email-masked]>, "Narva Linnavalitsuse Arhitektuuri- ja Linnaplaneerimise Amet" <[email-masked]>
Date: Thu, 9 Jul 2026 15:31:17 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Vastame Teie poolt esitatud avaldusele, milles palute kontrollida Narvas
aadressil Malmi tn 4 asuvate mitteeluruumide nr 9 (M3) ja nr 25 (M2)
elektripaigaldise, elektrikaablite ja kaabliteede ohutust ning nende
vastavust ehitusprojektile (elektriprojektile), seoses võimaliku ohtliku
olukorraga nimetatud objektis.

Narva linn, Malmi tn 4 korteriühistu korterelamu ühiskasutuses olevas
elektripaigaldisel on olemas kehtiv kuni 10.2033 elektripaigaldise audit,
mille otsus on: Elektripaigaldis või selle osa vastab kehtestatud
ohutusnõuetele ja seda võib ettenähtud otstarbel kasutada.

Samuti oleme võtnud Malmi tn 4, Narva mitteeluruumide nr 9 (M3) ja nr 25
(M2) omanikuga (AMANTA REALTY OÜ) ühenduse.

Hetkel kontorruumis, Malmi tn. 4 - 9(M3) renoveerimistöid on lõppenud ja
on teostatud elektripaigaldise kasutuselevõtule eelnev audit mille otsus
on: Elektripaigaldis või selle osa vastab kehtestatud ohutusnõuetele ja
seda võib ettenähtud otstarbel kasutada. Audit kehtib kuni 07.2041.

Malmi tn 4, Narvas asuvates mitteeluruumides nr 25 (M2) on hetkel käimas
renoveerimistööd. Pärast tööde lõpetamist tuleb enne ruumide
kasutuselevõttu teostada kasutuselevõtule eelnev audit. Omanik on sellest
nõudest teadlik.

Auditite positiivsed otsused kinnitavad et elektripaigaldised vastavad
kehtestatud ohutusnõuetele!

Tulenevalt seadme ohutuse seaduses ja selle alusel kehtestatud määrustes
sätestatud nõuetest ning teavituses esitatud teabest ei ole Tarbijakaitse
ja Tehnilise Järelevalve Ametil käesoleval hetkel alust alustada kõnealuse
objekti suhtes järelevalvemenetlust.

Lugupidamisega

	Deniss Malõšev

peaspetsialist

Ehitus- ja tööstusbüroo

6672005 |  <mailto:[email-masked]> [email-masked] |
<https://ttja.ee/> www.ttja.ee

Tarbijakaitse ja Tehnilise Järelevalve Amet

Endla 10A, 10122 Tallinn

Koos loome ohutuma ja õiglasema Eesti!