Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 17 Jun 2026 10:49:35 +0300

Pärnu Linnavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2611271/06972 
aadressile Pärnu maakond, Pärnu linn, Audru alevik, Lihula mnt 1c, Pärnu 
maakond, Pärnu linn, Audru alevik, Lihula mnt 1c, Pärnu maakond, Pärnu linn, 
Audru alevik, Lihula mnt 1c, Pärnu maakond, Pärnu linn, Audru alevik, Lihula 
mnt 1c (Kinnistu veevarustustoru, Kinnistu kanalisatsioon, Kinnistu drenaaž, 
Kinnistu sademeveekanalisatsioon) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Palume Teie seisukohta kavandatud tegevuse 
võimalikkuse kohta.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27900767>  (menetlus nr: 
553824), määrake omalt poolt kooskõlastuse eest vastutav kasutaja ja 
kontrollige eelnõu andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 29.06.2026 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Pärnu Linnavalitsus) või menetleja (MAI ARJAKAS) poole.