Subject: FW: Taotlused ÄR-le (ebaõiged andmed + andmekaitsespetsialist)
From: "Reinson, Kristiina" <[email-masked]>
To: "info - AKI" <[email-masked]>
Date: Fri, 6 Jun 2025 10:02:39 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lp Andmekaitse Inspektsioon

Saadan Teile edasi ÄR-i juhisest tulenevalt info uue andmekaitsespetsialisti 
kohta.

Kuna muidu saab juhatuse liige taotluse esitada ÄR-is otse siis saatsime 
taotluse esialgu registrile (välismaalasest juhatuse liikmel pole 
e-äriregistri kasutamise võimekust). Küsin infoks, kas AKI sellises 
olukorras sisestab andmed ise ÄR-i? Meie soov läbi ÄR-i teade esitada 
tulenes just sellest, et siis kajastuks muudatus ÄR-s ja AKI selle samuti 
teada saaks, kuid register ei soovi digiallkirjastatud taotlust vastu võtta.

Ette tänades

Kristiina Reinson

KRISTIINA REINSON

ADVOKAAT

ATTORNEY

SENIOR ASSOCIATE

T   +372 606 8654

M  +372 552 7047

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.roedl.ee/> www.roedl.ee

Rödl & Partner

Rödl & Partner Advokaadibüroo OÜ

Maakri 23a

10145 Tallinn

Eesti / Estonia

Käesolev e-post ja selle lisad võivad sisaldada konfidentsiaalset 
informatsiooni ning on kasutamiseks ainult selles nimetatud adressaadile. 
Selle e-posti loata kasutamine, avaldamine või levitamine on keelatud. Kui 
Te ei ole selle e-posti adressaat, palume Teil viivitamatult võtta saatjaga 
e-posti teel ühendust ning kustutada saadud e-post ja kõik selle koopiad.

This e-mail message including any attachments is for the sole use of the 
intended recipient(s) and may contain privileged or confidential 
information. Any unauthorized review, use, disclosure or distribution is 
prohibited. If you are not the intended recipient, please immediately 
contact the sender by reply e-mail and delete the original message and 
destroy all copies thereof.

From: Reinson, Kristiina
Sent: Wednesday, June 4, 2025 10:06 AM
To: registriosakond <[email-masked]>; [email-masked]
Subject: Taotlused ÄR-le (ebaõiged andmed + andmekaitsespetsialist)

Lp registriosakond ja e-äriregistri klienditugi

Saadan manuses kliendi palvel kliendi juhatuse liikme allkirjaga:

*	Taotluse eemaldada registrist ebaõiged kontaktandmed;
*	Taotluse lisada e-äriregistri vahendusel andmekaitsespetsialisti 
kontaktandmed.

Kuna registriosakond varasemalt on (all) viidanud, et nende e-post ei ole 
viimasele taotlusele õige kontakt palun klienditoel suunata taotlus õigele 
kontaktile, et e-äriregister vajalikud toimingud teeks.

Kliendi juhatuse liige on välismaalane ja e-äriregistris toimingute 
tegemisega hetkel veel ei ole kursis, seega õigete kannete aegsalt tegemise 
tagamiseks palun registril teha vajalikud toimingud digiallkirjastatud 
avalduste alusel.

Lugupidamisega

Kristiina Reinson

KRISTIINA REINSON

ADVOKAAT

ATTORNEY

SENIOR ASSOCIATE

T   +372 606 8654

M  +372 552 7047

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.roedl.ee/> www.roedl.ee

Rödl & Partner

Rödl & Partner Advokaadibüroo OÜ

Maakri 23a

10145 Tallinn

Eesti / Estonia

Käesolev e-post ja selle lisad võivad sisaldada konfidentsiaalset 
informatsiooni ning on kasutamiseks ainult selles nimetatud adressaadile. 
Selle e-posti loata kasutamine, avaldamine või levitamine on keelatud. Kui 
Te ei ole selle e-posti adressaat, palume Teil viivitamatult võtta saatjaga 
e-posti teel ühendust ning kustutada saadud e-post ja kõik selle koopiad.

This e-mail message including any attachments is for the sole use of the 
intended recipient(s) and may contain privileged or confidential 
information. Any unauthorized review, use, disclosure or distribution is 
prohibited. If you are not the intended recipient, please immediately 
contact the sender by reply e-mail and delete the original message and 
destroy all copies thereof.

From: registriosakond <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, May 30, 2025 2:54 PM
To: Reinson, Kristiina <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: FW: Andmekaitsespetsialisti lisamine

You don't often get email from [email-masked] 
<mailto:[email-masked]> . 
<https://aka.ms/LearnAboutSenderIdentification> Learn why this is important

Tere

Tartu Maakohtu registriosakonnale ei esitata Andmekaitsespetsialisti kohta 
käivaid avaldusi.

Andmekaitsespetsialistist teavitamine toimub e-äriregistri ettevõtjaportaali 
kaudu.

Täpsustage andmete esitamise võimalust, volituse alusel, e-äriregistri 
klienditoelt:

Klienditugi
E-mail: [email-masked] 
<mailto:[email-masked]?subject=K%C3%BCsimus%20abiinfo%20lehelt>
Telefon: +372 680 3160
E- N 9.00-17.00; R 9.00-14.00

Andmekaitsespetsialisti muutmine | Abiinfo 
<https://abiinfo.rik.ee/avalduste-esitamine/juriidilise-isiku-andmete-muutmine/andmekaitsespetsialisti-muutmine>

Lugupidamisega

Gerli Aasmäe
kantselei juhataja

Tartu Maakohtu registriosakond

• E-post:  <mailto:[email-masked]> [email-masked]

• Mobiiltelefon 5881 1188

• Telefon 601 1166

• Faks 600 0258

• Postiaadress: Kuninga 22, Pärnu, 80099

Kinnistus- ja registriosakond 
<https://www.kohus.ee/eesti-kohtud/kohtususteem/maakohtud/tartu-maakohus/kinnistus-ja-registriosakond> 
| Eesti Kohtud (kohus.ee)

From: Reinson, Kristiina <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Friday, May 30, 2025 2:29 PM
To: registriosakond <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Andmekaitsespetsialisti lisamine

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Palun infot, kas andmekaitse spetsialisti kohta infot äriregistrile on 
võimalik esitada paberkandjal, tavalise allkirjaga? Juhatuse liige on 
välismaalane, kellel ei ole digiallkirja võimekust.

Ette tänades

KRISTIINA REINSON

ADVOKAAT

ATTORNEY

SENIOR ASSOCIATE

T   +372 606 8654

M  +372 552 7047

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

 <http://www.roedl.ee/> www.roedl.ee

Rödl & Partner

Rödl & Partner Advokaadibüroo OÜ

Maakri 23a

10145 Tallinn

Eesti / Estonia

Käesolev e-post ja selle lisad võivad sisaldada konfidentsiaalset 
informatsiooni ning on kasutamiseks ainult selles nimetatud adressaadile. 
Selle e-posti loata kasutamine, avaldamine või levitamine on keelatud. Kui 
Te ei ole selle e-posti adressaat, palume Teil viivitamatult võtta saatjaga 
e-posti teel ühendust ning kustutada saadud e-post ja kõik selle koopiad.

This e-mail message including any attachments is for the sole use of the 
intended recipient(s) and may contain privileged or confidential 
information. Any unauthorized review, use, disclosure or distribution is 
prohibited. If you are not the intended recipient, please immediately 
contact the sender by reply e-mail and delete the original message and 
destroy all copies thereof.