Subject: Ligipääsu taotlus Terviseameti alamsüsteemile
From: "Siim Nahkur" <[email-masked]>
To: "Stella Ilves" <[email-masked]>
Cc: "Rain" <[email-masked]>
Date: Tue, 18 Feb 2025 08:56:52 +0200

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

OÜ Celsius Healthcare on tervishoiutöötajatele suunatud täiendkoolituste
korraldaja ja erialase meditsiinimeedia kirjastaja. Aastas osaleb
tervishoiutöötajatele suunatud täiendkoolitustel kokku ligi 30 000
osalejat, sh pakume koolitusteenuseid ka Tervisekassale.

Lähtuvalt Ravimiseaduse §85 punktist 11 ja Täiskasvanute koolituse seaduse
(TÄKS) lisa Täienduskoolituse standardi §3 punkti 3 alajaotusest 1 on meil
kohtustus registreerida tervishoiutöötajate juurdepääs ravimite
retseptireklaamile ja osalemine  täiendkoolitustel.

Plaanime 2025. a augustis avada uue tervishoiutöötajatele suunatud
täiendõppe platvormi aadressil https://med24.ee/

Seoses kasutajate autentimisega küsib OÜ Celsius Healthcare hallatav
alamsüsteem "med24" ligipääsu Terviseameti X-tee alamsüsteemi "tam"
teenustele (ee-dev / ee-test / EE):

- nim11andmed,
- nim13muutunud,
- nim14andmed,
- tto16kehtivus,
- tto17loamuudatus,
- tvi01koodiloend,
- tvi02detail.

Lugupidamisega,

Siim Nahkur

OÜ Celsius Healthcare juhatuse liige
(+372) 50 94 522