Subject: Sinikaela Selveri DP (Kohila alev) tehnilised tingimused
From: "Jan-Daniel Peterson" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Cc: "Mihkel Meiel" <[email-masked]>
Date: Tue, 9 Jun 2026 12:57:04 +0300

Tere!

Transpordiamet on kooskõlastanud detailplaneeringu 1504/24 „SINIKAELA JA
LÄHIALA MAAÜKSUSTE DETAILPLANEERING“ (OÜ Entec Eesti).

Reaalprojekt OÜ soovib koostada põhiprojekti alloleval sinisega näidatud
alale (mahasõit + kergliiklustee), sh detailplaneeringu alale piisav
täide/plats ehitustehnika jaoks. KLT tõstetakse kõrguslikult võrreldes
varem projekteeritud KLTga „RB Raplamaa põhitrassi raudteetaristu I etapp“
projektis, vastavalt detailplaneeringus esitatule.

Palun anda vajalikud tehnilised tingimused projektlahenduse koostamiseks.

Kohila valla planeeringute spetsialisti Peeter Pallavi sõnutsi on käsolev
maa hetkel munitsipaalomand, mis läheb hiljem riigiomandisse.

Lugupidamisega,

Jan-Daniel Peterson

Tel: +372 5904 4923

Reaalprojekt OÜ

Vabaduse pst 174b, Tallinn 10917

 <http://www.reaalprojekt.ee/> www.reaalprojekt.ee