Subject: 04.11.2024 nr 7.1-2/24/6304-4 - projektimuudatus
From: "Ivo" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Fri, 11 Apr 2025 03:13:51 +0300

Tere

04.11.2024 kooskõlastatud elektriprojektis on vajalik maaomanike vastuseisu 
tõttu teostada projektimuudatus. Paraku alternatiive ei ole.

Töö nimetus Kauksi fiidri 20kV pingele üle viimine 1. osa. Alutaguse vald, 
Ida-Viru maakond. Tööprojekt LR8973.

Muudatus seisneb järgnevas:

1.	Muutub alajaama asukoht
2.	Vajalik taastada ühe Tarbija toide. Tarbija kaabel asub Rannasalu tee 8 
sissesõidu all. Sinna sobivusel kaabel lahtise kaevega ja kaablijätk 
sissesõidu all.
3.	Puurvahemikku lisatud täiendav toru, et saaks jätkata olemasolevat 
elektrikaablit.

Manuses asendiplaan. Sinise kasti sees on muudatused. Alajaama asukoht on km 
10.11 teel 13111 Kauksi-Vasknarva tee.

Lugupidamisega,

Ivo Rohula

Projekteerija

Stromtec OÜ

56761280

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.