Subject: FW: Lääne-Harju vald Lohusalu küla Rahnu tee 5 detailplaneeringu koostööst
From: "Krista Einama" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 26 May 2025 17:21:42 +0300

Palun reg

From: Katrin Vahter <[email-masked]>
Sent: Monday, May 26, 2025 5:07 PM
To: Krista Einama <[email-masked]>
Cc: [email-masked]
Subject: Re: Lääne-Harju vald Lohusalu küla Rahnu tee 5 detailplaneeringu 
koostööst

Tere

Saadan vastavalt märkustele korrigeeritud Rahnu tee 5 detailplaneeringu.

Võimalusel palun kooskõlastage.

Parimate soovidega

Kontakt Krista Einama (<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >) kirjutas kuupäeval E, 14. aprill 
2025 kell 17:07:

Tere,

Edastan koostöö korras tähelepanekud/märkused planeeringu liikluskorralduse 
ja tehnovõrkude osa korrigeerimiseks enne planeeringu kooskõlastust.

1.	Detailplaneeringuga antakse liikluskorralduslik põhimõte, kuid ei 
projekteerita liiklusmärke, palun liiklusmärk eemaldada. Palun seletuskirja 
liikluskorralduse osas viidata, et kuna Transpordiameti tellimusel on 
samaaegselt koostamisel riigitee 11395 rekonstrueerimise põhiprojekt, siis 
ristmiku liikluskorraldus täpsustub teeprojektiga.
2.	Kanda peale nähtavuskolmnurk 7mX 60m ja viidata samuti, et 
nähtavuskolmnurk vajab täpsustamist riigitee rekonstrueerimise 
teeprojektiga, kuna riigiteed laiendatakse.  Kaugus 7m tuleb mõõta katte 
servast. (Joonisel nähtavuskolmnurk ei ole mõõdetud katte servast vaid tee 
teljest.) Nähtavuskolmnurk peaks olema läbipaistvam.
3.	Kaablit 1w1 riigitee alusele maale mitte kavandada. Tegemist on 
arendusala teenindava tehnovõrguga, mis tuleb kavandada huvitatud isiku 
maale (väljapoole riigitee alust maad).
4.	Arvestada, et riigitee rekonstrueerimise põhiprojektiga kavandatakse 
Rahnu teele uus katendikonstruktsioon. Mahte saab hinnata  eskiisprojekti 
väljavõttelt (sinise värviga tähistus projekti väljavõttes), põhiprojekt on 
alles koostamisel. Kui kaabel 1w1 ristub ristumiskohas erakinnistule jäävas 
lõigus aga  töömaa piiridesse, tuleb 1w1 kavandada kaitsetorus 1250 N ja 
sügavusele 150cm.

Palun peale täpsustamist esitada planeering Transpordiametile 
kooskõlastamiseks.

5.Tervitades

  Krista Einama

  Peaspetsialist

  Projekteerimise osakonna

  kooskõlastuste üksus

  tel 5862 7026

-- 

Katrin Vahter
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
GSM 52 74 119