Subject: Arvamus direktiivi 2024/2810 ülevõtmise eelnõu kohta
From: <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Date: Mon, 22 Jun 2026 13:19:39 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Edastame Teile arvamuse raamatupidamise seaduse, väärtpaberituru seaduse ja 
äriseadustiku muutmise seaduse eelnõu (direktiivi 2024/2810 ülevõtmine) 
kohta (lisatud failina).

Lugupidamisega

Notarite Koda

Saatja: [email-masked] <[email-masked]>
Saatmisaeg: teisipäev, 26. mai 2026 07:51
Adressaat: Notarite Koda <[email-masked]>; MTÜ Eesti Kohtunike Ühing 
<[email-masked]>; Tartu Ülikooli õigusteaduskond <[email-masked]>; 
Finantsinspektsioon <[email-masked]>; Finance Estonia <[email-masked]>; 
Maksumaksjate Liit <[email-masked]>; Teenusmajanduse Koda 
<[email-masked]>; Advokatuuri äriõiguse komisjon 
<[email-masked]>; Eesti Pangaliit <[email-masked]>; Eesti 
Juristide Liit <[email-masked]>; Eesti Ametiühingute Keskliit 
<[email-masked]>; Teenusmajanduse Koda <[email-masked]>; SA Harju 
Ettevõtlus- ja Arenduskeskus <[email-masked]>; Eesti Suurettevõtjate 
Assotsiatsioon <[email-masked]>; Eesti Väike- ja Keskmiste Ettevõtjate 
Assotsiatsioon <[email-masked]>; Nasdaq CSD Eesti filiaal 
<[email-masked]>; Eesti Äriinglite Assotsiatsioon <[email-masked]>; 
Eesti Era- ja Riskikapitali Assotsiatsioon <[email-masked]>; Eesti 
Võlausaldajate Liit <[email-masked]>; Eesti Pereettevõtjate Liit 
<[email-masked]>; Eesti Väikeaktsionäride Liit <[email-masked]>; 
Tööandjate Keskliit <[email-masked]>
Teema: Direktiivi 2024/2810 ülevõtmise eelnõu

Tere!

Teile on saadetud Justiits- ja Digiministeeriumi dokumendihaldussüsteemi 
Delta kaudu eelnõu kooskõlastamiseks.
Tagasisidet ootame 16. juuniks

Pealkiri: Direktiivi 2024/2810 ülevõtmise eelnõu

Registreerimise kuupäev: 25.05.2026

Registreerimise number: 8-1/4142-1.

Lugupidamisega

Justiits- ja Digiministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 620 8100
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.justdigi.ee