Subject: Avaliku ürituse registreerimine ja kooskõlastamine
From: "Benita Bankier" <[email-masked]>
To: "Politsei- ja Piirivalveamet" <[email-masked]>,PÄA Põhja <[email-masked]>
Date: Wed, 21 May 2025 08:38:42 +0300

TÄHELEPANU! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada!

Tere

Edastan Teile taotluse avaliku ürituse registreerimiseks ning
kooskõlastamiseks.

Ürituse nimetus: Ilmandu Jaanituli 2025

Toimumise aeg: alates 23.06.2025 kell 18:00 kuni 24.06.2025 kell 01:00

Toimumise koht: Harju maakond, Harku vald, Ilmandu küla, Mikumäe tee 2

Ürituse korraldaja: Ilmandu Vanatehnika- ja Saunaklubi, esindaja Kristo
Pals, tel: 5016289, e-post: [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

Turvalisuse eest vastustav isik: OÜ Estonian Security Agency, esindaja
Priit Kopti, tel: 56687449, e-post: [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

Liikluskorralduse eest vastutaja: Osaühing BCA Tehnika, esindaja Kalju
Kõlu, tel: 5241059

Tegemist on traditsioonilise Jaanipäeva tähistamisega, kaasates lapsi ja
peresid seltskondlikku ning meelelahutuslikku tegevusse. Kavas on erinevad
võistlused, lõkketule süütamine ning muusikalist elamust pakub ansambel.

Korraldatakse kaubandust, pakkudes toitlustust ning lahjat alkoholi
(alkohoolse joogi etanoolisisaldus mahuprotsentides 11%)

Valdav osa külalistest on kohalikud ja üksteist toetavad, neist suur hulk
töötab või on töötanud jõustruktuurides.

Lõkkekoht on läbimõõduga 6 meetrit ja ümbritsetud suurte kividega. Samuti
on toodud lõkke lähedusse veevoolik. Lõkke välimisest perimeetrist 15
meetri raadiuses ei planeerita ühtegi tegevust. Ürituse läbiviimiseks
kasutatav maa-ala on 4300 ruutmeetrit.

Riskikriteeriumid: Üritusel osalevad alaealised, pakutakse müügiks
alkoholi, üritus toimub osaliselt öisel ajal ning ürituse toimumispaika
koguneb rohkem inimesi kui igapäevaselt.

Lugupidamisega

Benita Bankier

Järelevalvespetsialist

Meie jaoks on väga oluline kuulda Teie arvamust, et saaksime pidevalt
parendada oma teenuseid. Ette tänades.

Tagasiside vorm on leitav
<https://forms.office.com/Pages/ResponsePage.aspx?id=cQsRoHbUwUOSG8CCbivBQ
-EoRHuAwAROjNrJsDpOZ0JUQ0dYWDI2UkQ0QjAyTjk5RVg4SE9ROFZONS4u> SIIT

  _____

Harku Vallavalitsus
Kallaste tn 12, Tabasalu
Harku vald
Mob: 5886 2842
 <http://www.harku.ee/> www.harku.ee

 <https://www.facebook.com/HarkuVald> facebook.com/HarkuVald