Subject: Päring füsioteraapiateenuse tegevusloa nõuete kohta
From: "Silmatark Tallinn" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 1 Jul 2026 16:17:38 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Soovime taotleda füsioteraapia tervishoiuteenuse osutamise tegevusluba ning 
palume täpsustada ühte tegevuskoha nõuet.
Meie küsimus puudutab ligipääsetavuse nõudeid. Kui meie ettevõte ei osuta 
füsioteraapiateenuseid liikumispuudega patsientidele ning teenuse sihtrühm 
ei hõlma liikumispuudega isikuid, siis kas tegevusloa saamiseks peab teenuse 
osutamise koht siiski olema täielikult ligipääsetav liikumispuudega 
inimestele, sealhulgas olema tagatud ratastooliga ligipääs ja nõuetekohane 
invatualett?

Palume selgitada:
1. kas ligipääsetavuse nõue (sealhulgas invatualeti olemasolu) kehtib 
kõikidele füsioteraapiateenuse osutajatele sõltumata sihtrühmast;
2. või on võimalik tegevusluba saada ka juhul, kui teenust liikumispuudega 
patsientidele ei osutata ning tegevuskoht ei ole neile ligipäästeav.

Lugupidamisega,

Anne-Mai Raivet
Silmari Pluss Oü
53027782