Subject: Jüri tee 40 Taotlus - Kinnistule juurdepääsu ehitamise kooskõlastus
From: "Merike Joonsaar" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 28 Apr 2025 13:44:26 +0300

Tere.

Palun mulle täitmiseks, korduv.

Tervitades

Merike

From: Silver Hõbemägi <[email-masked]>
Sent: Monday, April 28, 2025 12:18 PM
To: Merike Joonsaar <[email-masked]>
Subject: Re: FW: Taotlus - Kinnistule juurdepääsu ehitamise kooskõlastus

Tere Merike,

Oleme heki likvideerimisega nõus.
Hakkame asjaga edasi liikuma.

Lugupidamisega,

Silver Hõbemägi
5231190

On Fri, Apr 25, 2025 at 1:55 PM Merike Joonsaar 
<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> > wrote:

Tere.

Täname, et olete pöördunud Transpordiameti poole taotlusega rajada 
riigiteelt 11112 Lagedi -Jüri tee juurdepääs Jüri tee 40 (65301:001:4705) 
kinnistule Karla külas Rae vallas Harju maakonnas.

Taotlusele on lisatud juurdepääsutee asukoha skeem (manuses).

Transpordiamet on hinnanud juurdepääsutee (edaspidi ristumiskoht) asukoha 
sobivust liiklusohutuse kontekstis ning lähtudes kliimaministri 17.11.2023 
määruses nr 71 „Tee projekteerimise normid“ (edaspidi normid) toodust.

Selgituseks, et ristumiskoha asukoha sobivuse hindamisel on määravateks 
asjaoludeks nii ristumiskohtade vähim omavaheline vahekaugus kui 
nõuetekohase nähtavuse (nähtavuskolmnurga) tagamine väljasõidul riigiteele. 
Nähtavuskolmnurk on ala, kus ei tohi olla nähtavust piiravaid takistusi.

*	Vahekaugus: Riigitee 11112 Lagedi -Jüri tee on kõrvalmaantee, mille 
liiklussagedus on 538 sõidukit ööpäevas ning kehtib kiiruspiirang 70 km/h. 
Kõrvalmaanteel liiklussagedusega 500-1500 sõidukit ööpäevas peab 
ristumiskohtade vähim vahekaugus olema 50 meetrit (seda juhul, kui kinnistu 
juurdepääsutee liiklussagedus on alla 20 sõiduki ööpäevas). Antud juhul on 
vajalik vahekaugus tagatud, sellega probleeme ei ole.

*	Nähtavus: Jüri tee 40  kinnistuga külgneval teelõigul kehtib kiirusrežiim 
70 km/h, mille puhul peab olema tagatud kinnistult väljasõidul nähtavus 
riigiteele mõlemas suunas 120 meetrit (nähtavuskolmnurga mõõdud 3x120m, vt 
väljavõtetel punased jooned). Antud juhul on nähtavust piiravaks takistuseks 
olemasolev hekk. Selleks, et saaks soovitud asukohta (km 3,65) ristumiskohta 
rajada, on vajalik heki eemaldamine  (vt alloleval väljavõttel sinised 
ristid).

Palun Teie tagasisidet, kas olete heki likvideerimisega nõus.

Eelinfoks, et kui oleme ristumiskoha asukohas kokku leppinud (km 3,65), 
läheb ristumiskoha rajamise protseduur edasi nii:

*        Ristumiskoha rajamise haldusmenetluse läbiviimiseks väljastame 
kinnistu omaniku taotluse alusel nõuded ristumiskoha projekti koostamiseks.

*        Kinnistu omanik tellib pädevusega projekteerijalt teeprojekti. 
Projekteerija esitab teeprojekti Transpordiametile kooskõlastamiseks.

*        Ristumiskoha ehitamiseks sõlmime kinnistu omanikuga lepingu. 
Kahepoolselt allkirjastatud leping annab huvitatud isikule õiguse 
ehitustöödeks riigitee alusel maal lepingus toodud tingimustel.

*        Kõik ristumiskoha rajamisega seotud kulud (projekteerimine, 
ehitamine) kannab kinnistu omanik/huvitatud isik.

Jään ootama Teie peatset tagasisidet, kas olete heki likvideerimisega nõus. 
Kui olete nõus, oleme ristumiskoha asukohas kokku leppinud ning saan Teile 
väljastada nõuded teeprojekti koostamiseks.

Küsimuste tekkimisel võtke palun ühendust.

Lugupidamisega

Merike Joonsaar

Peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

5862 7078

From: Silver Hõbemägi <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Tuesday, April 1, 2025 10:53 AM
To: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
Subject: Taotlus - Kinnistule juurdepääsu ehitamise kooskõlastus

Tere

Edastan taotluse juurdepääsutee kooskõlastamiseks.
Manuses on volikiri ning esialgne info.

Lugupidamisega,
Silver Hõbemägi
5231190

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.