Subject: Kutse Eesti Arstiteadusüliõpilaste Karjääripäevale!
From: Karjääripäev EAÜS <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Thu, 18 Jun 2026 08:00:00 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu 
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Lugupeetud Terviseameti esindaja!

Eesti Arstiteadusüliõpilaste Selts on taas arstitudengitele korraldamas 
populaarseks osutunud Karjääripäeva, kuhu soovime kutsuda ka Teid!

Karjääripäev toimub tänavu juba kolmandat korda 17. novembril 2026. aastal 
Tartu Ülikooli Raamatukogus. Soovime ka sel aastal pakkuda tudengitele 
võimalust tutvuda erinevate erialade ja tööandjatega, saada vahetut infot 
residentuuri ja karjäärivalikute kohta ning luua kontakte tulevaste 
kolleegide ja tööandjatega. Karjääripäeva jooksul on igal osaleval 
organisatsioonil võimalik tutvustada oma tegevust messialal ning suhelda 
tudengitega vahetult. Lisaks on osalevatel organisatsioonidel võimalik 
panustada päeva programmi mõne praktilise ja interaktiivse töötoaga.

Pärast Karjääripäeva toimub traditsiooniline Karjääriõhtu, kus 
organisatsioonide esindajatel ja tudengitel on võimalik meeldivas õhkkonnas 
pidulikul õhtusöögil omavahel tutvuda, nautida meelelahutusprogrammi ning 
arutada eriala valikuid ja jagada kogemusi meditsiinivaldkonnas töötamisest.

Loodame väga, et leiate võimaluse meie üritusel osaleda. Palume anda teada, 
kas Karjääripäeval ja/või Karjääriõhtul (algusega 17:30) osalemine pakuks 
Teile huvi.

Täpsem info ürituse korralduse, ajakava, messiala ning töötubade kohta 
saadetakse kõigile osalemisest huvitatud organisatsioonidele septembris 
2026.

Rohkem infot meie tegemiste kohta leiate meie 
<https://www.facebook.com/EestiArstiteadusUliopilasteSelts/> 
sotsiaalmeediast!

Kõike head soovides ja Teie vastust ootama jäädes!

Lugupidamisega,

  _____

Helena Tetsov, Karjääripäev 2026 Kommunikatsiooni tiimi juht

+372 5690 4969 |  <mailto:[email-masked]> 
[email-masked] |  <http://eays.ee/> eays.ee

Eesti Arstiteadusüliõpilaste Selts

Estonian Medical Students' Association