Subject: FW: Lõuendi-Kasesalu ja Lohkva-Kabina-Vanamõisa ristmiku rekonstrueerimise projekti koostamine
From: Herkki Rõõm <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Mon, 22 Sep 2025 07:44:31 +0300

Tere,

Palun registreerida.

Parimat,

Herkki Rõõm

From: Andro Lai <[email-masked]>
Sent: Saturday, September 20, 2025 6:43 AM
To: Herkki Rõõm <[email-masked]>
Subject: Vs: Lõuendi-Kasesalu ja Lohkva-Kabina-Vanamõisa ristmiku
rekonstrueerimise projekti koostamine

Tere,

korrigeeritud projekt manusena.

Venis, kuna keskkonnaamet venitas oma märkustega- oleme ka nendepoolsete
nõuetega arvestanud.

Palun sobivusel kooskõlastust.

Lp

Andro Lai

T-Model OÜ

56088076

  _____

Saatja: Herkki Rõõm <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Saadetud: esmaspäev, 28. juuli 2025 13:25
Adressaat: Andro Lai <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Teema: RE: Lõuendi-Kasesalu ja Lohkva-Kabina-Vanamõisa ristmiku
rekonstrueerimise projekti koostamine

Tere,

Olete esitanud kooskõlastamiseks töö nr 25018 „Lõuendi-Kasesalu ja
Lohkva-Kabina-Vanamõisa ristmiku rekonstrueerimise projekti koostamine“.

Esitatud projekti osas on meil järgmised märkused:

1.	TRAM teemaal klombitud alal ette näha 14x14x14 täringu kivi.
Täringukivid paigaldada vahetult üksteise vastu. Täringu kivide betoonile
näha ette

nõuded mis tagavad sellele kloriidide kindluse, vajalik on lisada vastavad
keskkonna klassid.

2.	Projektis näidatud sõidutrajektoorid. Riigiteele väljasõidul
vasakpööret ei ole kujutatud.

3.	Jätkuvalt on muru sisse paigaldatud painduvad püsttähised.
Kindlasti ei saa paigalda painduvaid püsttähiseid, vaid kollase
helkurkleebisega tähispostid.

4.	Lõuendi tn ei ole meie haldusalas, kuid juhime siin tähelepanu -
tõstetud alale ülekäiguradasid ehk ülekäiguradasid künnistele meie ei tee.
Künnise kasutamisel peab

see eelnema ülekäigurajale. Kiirused ristmiku alal on väikesed ning selle
vajadus üldse küsitav.

Korrigeeritud ja täiendatud projekt palume esitada uuesti
kooskõlastamiseks e-posti aadressile [email-masked]
<mailto:[email-masked]>

Lugupidamisega

Herkki Rõõm

peaspetsialist

Planeerimise osakond

kooskõlastuste üksus

+372 521 9446

www.transpordiamet.ee
<https://checkpoint.url-protection.com/v1/url?o=http%3A//www.transpordiame
t.ee&g=NmY5M2I3NjUxMmYzN2U5Yw==&h=OWNkYmJiOGVhOWQ4MDFiOWNhZjRkYTA4NTFmMzMz
YWE3Y2ZjYTgxZGQ1NTNiYjJiMzlkNWI3Y2QzZmM5NjQ1YQ==&p=YzJlOmF5ZXNhOmM6bzozMTY
5ODY2ZDkyOGFmODg5ZmUzMjgyNjkxMjdjNTkwMDp2MTpoOlQ=>

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Andro Lai <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: Thursday, July 10, 2025 10:12 AM
To: Maanteeameti klienditugi <[email-masked]
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Lõuendi-Kasesalu ja Lohkva-Kabina-Vanamõisa ristmiku
rekonstrueerimise projekti koostamine

tere,

palun sobivusel kooskõlastust. Asendiplaaniline piirang on tulnud
keskkonnaameti nõuetest kaitsealuste taimede säilitamise vajadusest.

Lp

Andro Lai

T-Model OÜ

56088076

  _____

Saatja: Andro Lai <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saadetud: neljapäev, 10. juuli 2025 09:49
Adressaat: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >;
[email-masked] <mailto:[email-masked]>
<[email-masked] <mailto:[email-masked]>
>
Teema: Vs: Seisukoht Kabina tee – Kasesalu tee – Lõuendi tänava ristmiku
reki eskiislahendusele

tere,

esitan heakskiidu saamiseks ristmiku projekti ja taimede uuringu.
Manusena.

Palun sobivusel kooskõlastust.

Lp

Andro Lai

T-Model OÜ

56088076

  _____

Saatja: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Saadetud: esmaspäev, 28. aprill 2025 09:56
Adressaat: Andro Lai <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Teema: Seisukoht Kabina tee – Kasesalu tee – Lõuendi tänava ristmiku reki
eskiislahendusele

Keskkonnaamet edastab Teile dokumendi "Seisukoht Kabina tee – Kasesalu tee
– Lõuendi tänava ristmiku reki eskiislahendusele", mis on registreeritud
Keskkonnaameti dokumendihaldussüsteemis 28.04.2025 9:22 numbriga
7-9/25/6338-2.

Lugupidamisega
Keskkonnaamet
www.keskkonnaamet.ee <http://www.keskkonnaamet.ee>