Subject: Liinikoridori hooldustööd kõrglõikuriga [Ticket#48328042]
From: "Elektrilevi klienditeenindus Support" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Tue, 30 Jun 2026 15:36:08 +0300

Hea kinnisasja omanik Transpordiamet

Ajavahemikus 07.07.2026 kuni 07.09.2026 teostame Teie kinnistutel läbival 
(nimekiri manuses) õhuliinil hooldustöid kõrglõikuriga.

Miks on hooldustööd vajalikud?

Raske lumi ja tuul võivad põhjustada puude kaardumist ning okste vajumist 
liinidele. Hooldustööd aitavad ennetada elektrikatkestusi ja parandada 
varustuskindlust.

Kas teadsite, et ligi 45% Elektrilevi õhuliinidest paikneb metsas ja iga 
viies rike on seotud puude või okste murdumisega liinile? Sellised rikked 
moodustavad katkestusajast kuni 50%.

Kuidas hooldustöid teeme?

*	Töid teeme kõrglõikuriga olemasoleva liinikoridori ulatuses (kuni 10+10 
meetrit liini teljest mõlemale poole).
*	Puhastame liinikoridori okstest kuni 23 meetri kõrguselt, vajadusel 
eemaldame üksikud ohtlikud puud väljastpoolt liinikoridori. Raiejäätmed 
ladustame liinikoridori välisserva.
*	Tööde käigus võivad tekkida roopad, mille tasandame esimesel võimalusel 
(ilmastikku ja muid asjaolusid arvestades, ei pruugi toimuda koheselt pärast 
tööde lõppemist).
*	Tagame ohutuse – töödega ei kaasne ohtu inimestele, varale ega 
keskkonnale.

Hoolime Teie ohutusest. Palun arvestage: ohutsoon on 100 meetri raadiuses 
töötavast masinast, kõrvalistel isikutel on seal viibimine keelatud.

Meeldivat koostööd soovides

Gert Rullik

korrashoiutööde teostuse üksuse töödejuhataja

Küsimuste korral oleme Teie jaoks olemas!

Telefon: 5467 0003

E-post: [email-masked]

Elektrilevi OÜ

Äriklientide teenindus:  + 372 777 1747 | [email-masked]

Iseteenindus <https://www.elektrilevi.ee/eteenindus?reAuthenticate=true> 
võimaldab kiirelt ja mugavalt teha tegevusi oma võrgulepinguga, esitada 
tellimusi ja uuendada kontaktandmeid. Täiendav info elektrivõrgu teemadel on 
saadaval meie kodulehel: www.elektrilevi.ee <https://elektrilevi.ee/> .