Subject: C-602/25
From: <[email-masked]>
To: Merle Järve - RAM <[email-masked]>, "info - MKM" <[email-masked]>,Käddi Tammiku - MKM <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 28 Oct 2025 11:25:23 +0200

Adressaadid: [email-masked], [email-masked], [email-masked], 
[email-masked], [email-masked], 
[email-masked], [email-masked]

V�lisministeeriumis registreeritud: 15.3-3/2025/471
Kohtuasja number: C-602/25
Vastuse kuup�ev: 11.11.2025
Staadium: Uus menetlus
M�rks�nad: h�daabi- ja turvateenuste (raadioteenuste) osutamine; teenuste 
osutamine mitmes liikmesriigis; teenuste osutamine teises liikmesriigis 
asuvale �ri�hingule; teenuste osutamise vabadus; teenuste osutamise vabaduse 
piiramine
�iguslikud vormid: ELTL artikkel 56

Dokumentidega on v�imalik tutvuda EELO keskkonnas aadressil
https://eelo.mfa.ee/eelotsus_vaata.php?id=8412

Palun teatage 7 p�eva jooksul, kas kohtuasja temaatika kuulub teie 
vastutusalasse.

Juhul, kui kohtuasja temaatika ei kuulu teie vastutusalasse, palun viidake, 
milline teine ametiasutus sellega peaks tegelema.

Palun teatage, kas Eesti peaks selles eelotsusemenetluses seisukoha esitama, 
ja p�hjendage oma arvamust (ka eitavat seisukohta).

EL �iguse b�roo
V�lisministeerium