Subject: FW: Vs:FW: Kingu 6, Lagedi, Ehitusloa taotlus nr. 2511271/25623
From: "Melika Alliksoo" <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 20 May 2026 09:59:22 +0300

From: Jana Prost <[email-masked]>
Sent: Wednesday, May 20, 2026 9:31 AM
To: Melika Alliksoo <[email-masked]>
Subject: FW: Vs:FW: Kingu 6, Lagedi, Ehitusloa taotlus nr. 2511271/25623

Tere,

Palun registreerida mulle tööülesanne, kaastäitjaks määrata Annika Matson.

Delta viit 7.1-2/26/18855-19.

Parimat

Jana

From: Robert Kuusemets <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Sent: Wednesday, May 13, 2026 4:10 PM
To: Jana Prost <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Cc: ppoltsam <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Evgeny 
Maksimov <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; "Aleksandr 
Tsõgankov" <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Katrin 
Baumann <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Subject: Vs:FW: Kingu 6, Lagedi, Ehitusloa taotlus nr. 2511271/25623

Tere

Saadan vastuväited esitatud märkustele.

1.Kõik dimensioonide jooned kujutada pidevjoonena, et erineks avatud kaeviku 
kontuurist.

Antud kontuurid on teostatud TL eriosa projektis. Edastama märkuse TL 
projekteerijale.

2.Tingmärkide loendis puudub oranži joone selgitus. Palun täiendada 
tingmärkide loendit või ühtlustada projekteeritud sidekanalisatsioon, 
multitoru 4x14/10 tingmärgiga. Tagada tehtud muudatus ka tehnovõrkude 
koondplaanil.

Lisame juurde.

3.Kuna plaanil kujutatud projekteeritud sidetrass ei kuulu ainult ELASA’le, 
siis oleks korrektne IKÕ plaani tingmärkide selgitusest täiend (ELASA) ära 
võtta.

Juhin tähelepanu, et Teie poolne varasem märkus oli, et lisada juurde ELASA 
. Nüüd soovite, et eemaldame?

Ülekäiguradade valgustus

4.	Asendiplaanil kajastada teeprojekti viimast versiooni (korrigeeritud 
braikivide paiknemisega).

a.	Vaatame üle kuid teadaolevalt on aluseks võetud viimane TL asendiplaan, 
esitatud projekteerijale 08.05.2026

5.	Asendiplaanil tingmärkide loendisse märkida ka joonisel kajastuvate 
teiste projektide tingmärkide selgitus koos projekti koostanud ettevõtte ja 
töö numbriga.

a.	Ei ole antud märkusega nõus. Tegemist on elektripaigaldise 
asendiplaaniga, kus kajastame elektripaigaldisega süsteemid ja nende 
tingmärgid.
b.	Teiste eriosade tingmärgid ja töönumbrid esitatud vastava töö projektis
c.	Kõik eriosad koos töönumbrite ja tingmärkidega on kajastatud tehnovõrkude 
koondplaanil.

6.	Isikliku kasutusõiguse plaanidel ei kajastu muudatusi vastavalt 
varasemalt tehtud märkustele.

a.	Märkus peatöövõtjale kelle mahus on IKÕ-de koostamine.

Lugupidamisega

Robert Kuusemets

Electrical Solutions OÜ

tel. 58415680

www.electricalsolutions.ee <http://www.electricalsolutions.ee>

Saatja: Aleksandr Tsõgankov <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Saaja: "robert"<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >, "ppoltsam"<[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Koopia: "Evgeny Maksimov"<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Kuupäev: Wed, 13 May 2026 16:00:28 +0300
Teema: FW: Kingu 6, Lagedi, Ehitusloa taotlus nr. 2511271/25623

Tere

Kas need on järjekordsed uued märkused või mis?

Lugupidamisega,

Aleksandr Tsõgankov

Projektijuht

Ribbon Consult OÜ

+372 58125434

From: Jana Prost < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Sent: Wednesday, May 13, 2026 3:56 PM
To: Aleksandr Tsõgankov < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Cc: ppoltsam < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>; Katrin 
Baumann < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: FW: Kingu 6, Lagedi, Ehitusloa taotlus nr. 2511271/25623

Tere!

Edastame tähelepanekud side ja ülekäiguradade valgustuse lahendusele:

Side

1.	Kõik dimensioonide jooned kujutada pidevjoonena, et erineks avatud 
kaeviku kontuurist.
2.	Tingmärkide loendis puudub oranži joone selgitus. Palun täiendada 
tingmärkide loendit või ühtlustada projekteeritud sidekanalisatsioon, 
multitoru 4x14/10 tingmärgiga. Tagada tehtud muudatus ka tehnovõrkude 
koondplaanil.

3.        Kuna plaanil kujutatud projekteeritud sidetrass ei kuulu ainult 
ELASA’le, siis oleks korrektne IKÕ plaani tingmärkide selgitusest täiend 
(ELASA) ära võtta.

Ülekäiguradade valgustus

4.	Asendiplaanil kajastada teeprojekti viimast versiooni (korrigeeritud 
braikivide paiknemisega).
5.	Asendiplaanil tingmärkide loendisse märkida ka joonisel kajastuvate 
teiste projektide tingmärkide selgitus koos projekti koostanud ettevõtte ja 
töö numbriga.
6.	Isikliku kasutusõiguse plaanidel ei kajastu muudatusi vastavalt 
varasemalt tehtud märkustele.

Teede-ehituslik osa (OÜ Mastlop)

7.	Märkused puuduvad. Korrigeeritud lahendus on aktsepteeritud 08.05.2026 
kirjaga nr 7.1-2/26/18855-18.

Päras ülekäiguradade valgustuse IKÕ plaanide korrigeerimist saame edasi 
minna ristumiskoha ehitamise lepingu  nr 7.1-1/24/9746-1 muutmise lepingu 
ettevalmistamisega.

Lugupidamisega

Jana Prost

Peaspetsialist

Planeerimise osakonna kooskõlastuste üksus

+372 57 924 753

Valge 4 / 11413 Tallinn /  <https://www.transpordiamet.ee/> Transpordiamet

From: Aleksandr Tsõgankov < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>
Sent: Friday, May 8, 2026 4:25 PM
To: MNT Teed < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Cc: Annika Matson < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>; Katrin Baumann < 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>; Jana Prost < 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>; Evgeny 
Maksimov < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: RE: Kingu 6, Lagedi, Ehitusloa taotlus nr. 2511271/25623

Tere

Saadan parandatud projektid. Palun kooskõlastada esimesel võimalusel. Aitäh.

Lugupidamisega,

Aleksandr Tsõgankov

Projektijuht

Ribbon Consult OÜ

+372 58125434

From: Aleksandr Tsygankov
Sent: Tuesday, April 28, 2026 9:21 AM
To: ' <mailto:[email-masked]> [email-masked]' < 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Cc: Annika Matson < <mailto:[email-masked]> 
[email-masked]>; Katrin Baumann < 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>; Jana Prost < 
<mailto:[email-masked]> [email-masked]>; Evgeny 
Maksimov < <mailto:[email-masked]> [email-masked]>
Subject: Kingu 6, Lagedi, Ehitusloa taotlus nr. 2511271/25623

Tere

Saadan projekti kooskõlastamiseks. Varasemalt on tehnovõrkude lahenduse 
läbivaatamisega tegelenud Annika Matson.

Lugupidamisega,

Aleksandr Tsõgankov

Projektijuht

Ribbon Consult OÜ

+372 58125434